Dyreparken - tilbud!

Hvor anbefales det å overnatte dersom man skal dit?
Vil ha bil så må ikke være rett ved siden av.
Ønsker ikke i kardemommebyen, helst hotell

Vi har nettopp bodd på Quality Hotel & Resort Kristiansand (rett over veien) og er strålende fornøyde! Stort lekerom for ungene og badebasseng ute for både store og små :) Betalte ikke veldig mye heller :) :)

har vel skjønt det er populært :)

Ja, d blir vel fullbooka tenker jeg.

Har du sett prisene for å bo i Kardemommeby? DET er dyrt d! Man får jo en ekstra spesiell opplevelse d også selvfølgelig, men likevel.

Har du sett prisene for å bo i Kardemommeby? DET er dyrt d! Man får jo en ekstra spesiell opplevelse d også selvfølgelig, men likevel.
Ja har sett de, de er ikek så ille i mai me tanke på at billettene er inkludert men når jeg sjekket neste helg skulle de ha 6000. Huttetu.

Vi har nettopp bodd på Quality Hotel & Resort Kristiansand (rett over veien) og er strålende fornøyde! Stort lekerom for ungene og badebasseng ute for både store og små :) Betalte ikke veldig mye heller :) :)
Tusen takk, det må sjekkes ut

Det sto ikke noe på siden som jeg kunne se, men du kan bestille på forhånd om dere vet når dere skal. Vil uansett tro det varer hele sommeren siden de reklamerer med det nå så tett opp mot høysesongen. :)
Håpar det, har ikkje råd å bestille før feriepengane kjem;)

Det er jo inkl biletter til så mange som det er soveplass til da (men bare parken, ikke badeland) og frokost og sånn i høysesong i alle fall.

Vi sov det i fjor, altså. Og Abrahavn blir for oss fire ikke egentlig billigere enn kardemommeby, med billetter til fem. Men innholdet er jo annerledes, pga inkl badeland og sånn da. Og ei ekstra natt

Jeg er i tvil om hva vi skal velge neste gang.

Det er jo inkl biletter til så mange som det er soveplass til da (men bare parken, ikke badeland) og frokost og sånn i høysesong i alle fall.

Vi sov det i fjor, altså. Og Abrahavn blir for oss fire ikke egentlig billigere enn kardemommeby, med billetter til fem. Men innholdet er jo annerledes, pga inkl badeland og sånn da. Og ei ekstra natt

Jeg er i tvil om hva vi skal velge neste gang.

Ja, du har rett i at d er endel inkludert i overnattinga i Kardemomme by :)

Det var en tråd her for en stund siden hvor mange mente at det var så dyrt i dyreparken. Var innom siden deres i dag og fikk se at nå får du dag 2 for 100 kr. per pers og dag 3 for 50 kr. per pers!! Totalprisen for en familie med 2 voksne og 2 barn (over 3 år) blir da kun 2756! Inkludert Badelandet.

Så alle som enda ikke har vært der pga. Prisen burde virkelig ta turen i år! Vi har årskort og elsker dyreparken! Og ja, man trenger minst 3 dager for å få med seg alt! :)

Synes det var dyrt nok... De fleste som kommer tilreisende må jo også ha overnatting, og hvis en skal tenke på å overnatte i parken så blir nok mange veldig blakke for lengs... For ikke å snakke om mat, drikke og is hele dagene pluss souvenirer fra butikkene....

Vi har altså bestemt oss, ikke pga pris, men logistikk, å droppe dyreparken i år, og skal trolig i Hunderfossen og muligens Lilleputthammer. I forhold til størrelse på parken og innhold er jo ikke disse to tilsammen halvparten av dyreparken. Prisen er dog sannelig ikke langt unna....

Nå blir dette mye billigere for oss fordi vi ikke trenger overnatting, det er i grei nok avstand fra svigermor, men altså... sett i sammenligning er ikke Dyreparken spesielt dyrt synes jeg, og man MÅ ikke sove i parken om man ikke vil, det er nok rimeligere å overnatte utenfor, samtidig betalte vi altså like over 10000 for tre dager, to overnattinger, frokost, opptrinn med røverene med tilhørende pølse for ungene på kvelden og det var da inkl inngang for fem personer, i dyreparken i fjor, det var jo ikke sååååå ille egentlig mot hva det ville kostet å sove utenfor antar jeg. (vi sov da altså i kardemommeby) Da var det bare dyreparken, ikke badeland, noe som var helt ok for oss da.

Tenker at sånn parkmessig så er prisen helt normal. Dyrt for de som i utgangspunktet ikke har så mye å rutte med, men sånn på verdensbasis så er den ikke ille. USA derimot..... Jo da, ikke noe bedre der. Driver å planlegger til neste år....

Overnatting anbefaler jeg er sted som heter skudeviga feriesenter.

Når det gjelder parken liker vi å ha god tid, så vi brukte tre dager. Har vært der to ganger de siste årene. En dag til høyre (alle andre ting)og en til venstre (dyrene).Og en dag på alt som krever kø. Vi var der til tre /fire hver dag og dro når vi skulle spise middag. Sjekk ut informasjon om ting som skjer i parken og få med dere når det er show av Sabeltann eller kardemomme by på dagen. Samme gjelder fôring av dyr. Greit å planlegge, for hvis ikke går man glipp av det. Det er ofte samtidig, så man må velge.

Da vi var der med en på 1 og en på 3 år måtte vi ha to dager. Ble mye å se på, og de ble sliten av å gå rundt overalt:) Og veldig opptatt av Kaptein Sabeltann, så var lenge i Kaptein Sabeltanns verden ;) Men for større unger så holder det nok med en dag:) Vi brukte jo også tid på lekeplasser osv, så om vi hadde kuttet ut det hadde vi sikkert hatt bedre tid:)

Var der i helga, 3 netter i Abra Havn og 3 dagers kombobillett. Var hele lørdag i dyreparken, søndag tok vi badeland på formiddagen og den delen av dyreparken som var nærmest, dvs sjørøverlandsby og tivoli. Mandag ble det Afrika og kutoppen og så kjørte bi hjem til Oslo. Passet greit å komme i 15-16 tiden fredag, fikk god tid til å utforske abra havn og orientere oss, samt handle inn litt og planlegge lørdagen. Frøkna er nesten 4 og Insisterte på å teste alle lekeplassene så tok mye tid å komme oss rundt.

Akkurat noe slikt, muligens med Sabeltannshow første kvelden, har jeg veldig lyst til å gjøre, ikke i år, men senere.

Neste år har vi en på 6 mnd i juli, spørs hvordan det er i badeland da, mannen får ansvar alene for de to som da er 5 og 8... Vi får se

Akkurat noe slikt, muligens med Sabeltannshow første kvelden, har jeg veldig lyst til å gjøre, ikke i år, men senere.

Neste år har vi en på 6 mnd i juli, spørs hvordan det er i badeland da, mannen får ansvar alene for de to som da er 5 og 8... Vi får se

Vi tenker på enten dyreparkens badeland eller Bø i Telemark i år. Snuppa er 3,5 mnd nå. Tror d skal gå greit ;)

Vi tenker på enten dyreparkens badeland eller Bø i Telemark i år. Snuppa er 3,5 mnd nå. Tror d skal gå greit ;)
Ja, men en voksen er da låst på baby.

Vi har to til, som ikke kan svømme.

Back
Topp