Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Samme herAldri opplevd, heldigvis.
Vet ikke hvem man ringer... Mattilsynet? Da pryler jeg heller vedkommende selv.![]()
Kjempe glad i høre at folk tar insentiv og hjelper de som ikke kan forsvare segJa meg og datteren min opplevd en gang at godt voksne ungdommer kasta stein på svaner, da snakka eg til dem først og sa gir dere ikke nå så ringe eg politiet. De ga seg ikke så eg ringte, politiet kom ikke lenge etter på![]()
Jeg har aldri opplevd det. Vet ikke hvem jeg skal ringe. Fint om noen vil fortelle meg. Jeg er veldig redd for både hunder og katter, så er aldri i nærheten av folk med dyr. Hadde så klart ringt om jeg så noe. Kjørte en dag og så en død hund på E6, den var der lenge før den ble fjernet. Syns det var veldig leitJeg tror noen hadde kastet den der
![]()
Hadde absolutt ringt politiet ja, for meg er misshandling av dur like ille som misshandling av mennesker og burde etter min mening vært straffbart med samme strafferammer som annen misshandling...
Ikke helt sikker men MT rykker ut om du anmelder saken dyrevernere derimot bryr seg liteMan ringer politiet. Mt er en vits, det er en skam at rike Norge ikke bryr seg mer om dyr![]()
Ok takk. Mener jeg har hørt rykter om eget dyrepoliti, eller stemmer det ikke?Man ringer politiet. Mt er en vits, det er en skam at rike Norge ikke bryr seg mer om dyr![]()
Ok takk. Mener jeg har hørt rykter om eget dyrepoliti, eller stemmer det ikke?
Det er en prøveordning i Trøndelag(?) om jeg ikke tar feil.
Ok takk. Mener jeg har hørt rykter om eget dyrepoliti, eller stemmer det ikke?