Dyr

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva slags dyr har dere?
Barna?

Dverghamster.

Men vi ønsker oss egentlig katt, men økonomisk holder jeg igjen for tiden.

Ønsker meg egentlig hund, men der tør jeg ikke fortelle ungene for de har litt lyst på det også. Hund passer ikke hverken økonomisk eller tidsmessig.

Dverghamster.

Men vi ønsker oss egentlig katt, men økonomisk holder jeg igjen for tiden.

Ønsker meg egentlig hund, men der tør jeg ikke fortelle ungene for de har litt lyst på det også. Hund passer ikke hverken økonomisk eller tidsmessig.

Jo katter er enkle å forholde seg til. De lever stort sett sitt liv i hjemmet og tar det de vil ha. En hund blir igjen som et barn som alltid mp være med og håndteres.

Alltid hatt dyr men da jeg flytta til Sverige var jeg alene så jeg skaffa meg to katter slik at de hadde hverandre da jeg kunne ha noen lange dager på skolen:)

Jo katter er enkle å forholde seg til. De lever stort sett sitt liv i hjemmet og tar det de vil ha. En hund blir igjen som et barn som alltid mp være med og håndteres.

Alltid hatt dyr men da jeg flytta til Sverige var jeg alene så jeg skaffa meg to katter slik at de hadde hverandre da jeg kunne ha noen lange dager på skolen:)
Vi hadde katt for noen år siden, men hun var mye syk de siste to årene så dyrlegeregningene ble på nesten tyve tusen til sammen og det har jeg IKKE råd til nå. Er det jeg frykter hvis vi får en ny.

Ingen dyr.

En hund (+ vi skal hente en valp om noen uker), ei katt og foreløpig 220 søyer og ca 40 lam (lamming pågår). Ila av våren/sommeren skal vi også skaffe oss kaniner,kyllinger og gris :)

Vi hadde katt for noen år siden, men hun var mye syk de siste to årene så dyrlegeregningene ble på nesten tyve tusen til sammen og det har jeg IKKE råd til nå. Er det jeg frykter hvis vi får en ny.
Oi du har vært uheldig. Vi har vel kanskje brukt 20 000 på de to kattene de siste 6 årene med alt av mat vet og kjøpesummen på Bengal en vår. . .

20 000 kr er omtrent Vetrinær regningen jeg bruker på mine to hester gjennom året:/

Vi har en hund på 11mnd :) en god blanding av border collie, gordon setter og golden retriver :D

Vi har ei katt, som snart blir til katter. Eller det er ikke vår katt, det er 4 åringen sin :)

Har en staffordshire bullterrier tispe. Akkurat nå er hu på for hos ei venninne da. Jeg ble operert for ikke så lenge siden og var begrensa da hva jeg kunne gjøre. Så hunden får det den trenger av både kos og mosjon nå mens jeg kommer meg ovenpå igjen.

Back
Topp