Dyr

Vi har en Gordon Setter på to år.

Vi hadde katt for noen år siden, men hun var mye syk de siste to årene så dyrlegeregningene ble på nesten tyve tusen til sammen og det har jeg IKKE råd til nå. Er det jeg frykter hvis vi får en ny.

Har dere ikke hatt forsikring på katten?

Vi har en liten hund:)

Vi har katt, rasekatt. Søt hellig birma! :)

Vi har en hund.

En rottweiler. To adoptere katter fra dyrebeskyttelsen og en hest som for tiden er satt ut på helfor

Har dere ikke hatt forsikring på katten?

Vi har en liten hund:)
Nei, jeg hadde ikke forsikring på henne...
Er oppvokst med katter og har hatt en til selv før hun siste, men de andre kattene har kun hatt utgifter til vaksiner o.l. så var aldri i tankene mine å forsikre. Men har lært nå.

Vi har hund og en drøss hybelkaniner.

Nei, jeg hadde ikke forsikring på henne...
Er oppvokst med katter og har hatt en til selv før hun siste, men de andre kattene har kun hatt utgifter til vaksiner o.l. så var aldri i tankene mine å forsikre. Men har lært nå.
Vi droppet forsikringen på både katt og hund men har en konto som det står en viss sum på. Så vi har viss det skulle skje noe.

Vi droppet forsikringen på både katt og hund men har en konto som det står en viss sum på. Så vi har viss det skulle skje noe.

Men viss noe skjer rett etter du fikk dyret, hadde du da hatt 50-60000kr for hånd til dyrlege?
Vi betaler 1200kr i året for forsikring på hunden vår:)

En hest, håper på hund i nærmeste framtid. Gubben er dessverre allergisk mot katt :(

Back
Topp