Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 3 Des 2014 #21 Gravid med Gravøren! skrev: Desverre fikk jo babyen allergi mot kattene, så vi måtte omplassere dem. Værste eg har gjort! Klikk for å utvide … Huff, triste saker :/ Må innrømme at jeg tenker en del på det selv (og krysser fingre og tær for at eventuelt nurk ikke skal reagere på kattene).
Gravid med Gravøren! skrev: Desverre fikk jo babyen allergi mot kattene, så vi måtte omplassere dem. Værste eg har gjort! Klikk for å utvide … Huff, triste saker :/ Må innrømme at jeg tenker en del på det selv (og krysser fingre og tær for at eventuelt nurk ikke skal reagere på kattene).
heksa Elsker forumet 4 Des 2014 #22 KFH83 skrev: Har en katt.. Margit, verdens særeste. Ingen reaksjon på henne.. Men sist jeg var gravid var hunden vår veeeeldig på meg Klikk for å utvide … Det tror jeg er det mest originale og kuleste navnet jeg har hørt på en katt! Hehe.
KFH83 skrev: Har en katt.. Margit, verdens særeste. Ingen reaksjon på henne.. Men sist jeg var gravid var hunden vår veeeeldig på meg Klikk for å utvide … Det tror jeg er det mest originale og kuleste navnet jeg har hørt på en katt! Hehe.
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 4 Des 2014 #23 Hunden min spøy for meg i stad, om det er mulig at de får sympatisymptomer