Dyr

EserehT

Gift med forumet
Har dere dyr og oppfører de seg merkelig etter at dere ble gravide.
Hunden min følger etter meg hele tiden, om jeg setter/ legger meg ned skal hun ligge oppå eller helt inntil magen min. Rart:rolleyes:

Har en hund, og han oppfører seg på samme måte som du beskriver. Men her har han alltid gjort det, så ingen forandringer. Skikkelig mammadalt han her :)

Blir spennende å se hvordan hu reagerer når babyen kommer:)

Ja, den er jeg spent på her og. Tror det skal gå greit, men kan nok bli litt klaging når han ikke får all oppmerksomheten lengre...:)

Hu her blir sjalu om jeg ligger i armkroken til samboern da presser hu seg i mellom og sparker han vekk:p:)

Har en katt.. Margit, verdens særeste. Ingen reaksjon på henne.. Men sist jeg var gravid var hunden vår veeeeldig på meg :)

Har dere dyr og oppfører de seg merkelig etter at dere ble gravide.
Hunden min følger etter meg hele tiden, om jeg setter/ legger meg ned skal hun ligge oppå eller helt inntil magen min. Rart:rolleyes:
Opplevd det samme med ene hunden min:)

I går var jeg hos mamma,og hunden til broren min gjorde akkurat det samme, hoppet opp på magen min når jeg la meg på sofaen:);)

Katten her i huset har blitt veldig opptatt av å ligge i nærheten av magen. Sovner ikke nødvendigvis, men ligger å passer på. Han var slik forrige gang også. Når hun lille ble født var han dødsjalu i 3 uker. Skulle absolutt ikke ha kos av meg. Men etterhvert begynte han å passe på hun lille. Hvis hun griner kommer han å legger seg ved siden av henne. Kryper hun rundt, kryper han med. Det er skikkelig søt :) Og jeg som aldri kunne tro at han taklet barn.. Han likte ikke barn før. Stakk ut hvis noen kom. Men nå tåler han alt som lille gjør mot han :)

Den ene hankatten vår har blitt sikkelig stalker :-P han fotfølger meg overalt og skraper på døra hvis jeg sitter på do og lar meg ikke være i fred, men den andre har begynt å skygge banen :-P merkelige dyr ^^

Vår hund har fått en sånn helt annerledes ro over seg. Akkurat som om hun er litt sånn "jeg passer på og vet at alt går bra". Også legger hun seg alltid i nærheten av meg, gjerne rundt magen min for å varme den/passe på den. Sånn var hun sist jeg var gravid også :Heartpink

De er rare de dyra :)

Hos oss har kattestalkingen startet denne uken. De hadde hittil ikke oppført seg annerledes, men siden fredag har jeg konstant hatt en katt ved siden av/oppå meg. Koselig til tider, spesielt med hun som ellers ikke er så kosete av seg; men katt som ligger/tråkker på magen (les blæra) midt på natten... ikke optimalt :P

Hos oss har kattestalkingen startet denne uken. De hadde hittil ikke oppført seg annerledes, men siden fredag har jeg konstant hatt en katt ved siden av/oppå meg. Koselig til tider, spesielt med hun som ellers ikke er så kosete av seg; men katt som ligger/tråkker på magen (les blæra) midt på natten... ikke optimalt :p
Ha ha de er søte! Jeg har to puser, hvor den ene 10 kilos tigern er superkosen også til vanlig, men er helt amok for tiden. Og så en liten grå panter på 6 kilo, som liker egentid, men som plutselig fotfølger meg, skal absolutt ligge i fanget mitt, selv om jeg spise middag, og hun SKAL ligge ved siden av meg i sofaen. Er veldig søtt!! Kattene våre får ikke lov til å være i 2 .etg hvor vi har soverommene, så der er de sperret av med babygrind. Liker ikke tanken på at de lusker rundt der hvor hun lille sover.. Men de sitter nedenfor trappen og venter på meg hver morgen haha.

[...], skal absolutt ligge i fanget mitt, selv om jeg spise middag, og hun SKAL ligge ved siden av meg i sofaen. /QUOTE].

Haha, høres veldig kjent ut. Men nådde toppen av merkelig i dag, da frøkna bestemte seg for å hoppe opp på fanget mens jeg var en tur på do.... (ja, jeg har for lengst gitt opp tanken av å få gå på do alene ><)

Jeg har verdens snilleste amerikanske cocker spaniel jente, som er veldig kosete til vanlig, men merker nå at hun legger seg enda nærmere magen, og ofte vil ligge i skje <3

Ser liksom for meg at hun skal bli en skikkelig flink storesøster, og at barnet som kommer skal få et like godt forhold til henne som vi hadde med labradoren vi hadde som små :) Tror det kommer til å gå kjempebra :D

Hadde katt i svangerskap nr 2 , den ene Spes var aldri langt fra meg. Og når babyen var født låg begge kattene alltid ved siden av henne og sov, hvis hun fikk ligge på sofaen.

Desverre fikk jo babyen allergi mot kattene, så vi måtte omplassere dem. Værste eg har gjort!:(

Back
Topp