Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se hvordan hu reagerer når babyen kommer
Opplevd det samme med ene hunden minHar dere dyr og oppfører de seg merkelig etter at dere ble gravide.
Hunden min følger etter meg hele tiden, om jeg setter/ legger meg ned skal hun ligge oppå eller helt inntil magen min. Rart
For et nydelig søtt navn på en kattHar en katt.. Margit, verdens særeste. Ingen reaksjon på henne.. Men sist jeg var gravid var hunden vår veeeeldig på meg
Helt enigDe er rare de dyra
Ha ha de er søte! Jeg har to puser, hvor den ene 10 kilos tigern er superkosen også til vanlig, men er helt amok for tiden. Og så en liten grå panter på 6 kilo, som liker egentid, men som plutselig fotfølger meg, skal absolutt ligge i fanget mitt, selv om jeg spise middag, og hun SKAL ligge ved siden av meg i sofaen. Er veldig søtt!! Kattene våre får ikke lov til å være i 2 .etg hvor vi har soverommene, så der er de sperret av med babygrind. Liker ikke tanken på at de lusker rundt der hvor hun lille sover.. Men de sitter nedenfor trappen og venter på meg hver morgen haha.Hos oss har kattestalkingen startet denne uken. De hadde hittil ikke oppført seg annerledes, men siden fredag har jeg konstant hatt en katt ved siden av/oppå meg. Koselig til tider, spesielt med hun som ellers ikke er så kosete av seg; men katt som ligger/tråkker på magen (les blæra) midt på natten... ikke optimalt
[...], skal absolutt ligge i fanget mitt, selv om jeg spise middag, og hun SKAL ligge ved siden av meg i sofaen. /QUOTE].
Haha, høres veldig kjent ut. Men nådde toppen av merkelig i dag, da frøkna bestemte seg for å hoppe opp på fanget mens jeg var en tur på do.... (ja, jeg har for lengst gitt opp tanken av å få gå på do alene ><)