Dyne

Ivfbaby

Andre møte med forumet
Dun eller fiber dyne? Kva er best med tanke på juli baby.. Blir dun for varmt? Har aldri forstått før, kor mykje ein faktisk må handle inn. Men kjekt da, so lenge ein klarer å bestemme seg :-)

Har kjøpt andungen sommerdyne fra princess (dun). Har visstnok fått veldig bra score på ulike tester, og jeg fikk det anbefalt av venninner :)

Jeg har dun denne gangen og, men skulle det bli for varmt kjøper jeg heller fiber i neste str da den minste dyna blir brukt den første tiden. Frøkna gikk over til fiber sommerdyne som hun bruker hele året når hun var et år pga hun er så varm av seg.

Jeg har kjøpt fiber, rett og slett fordi jeg ikke stoler helt på at duna er allergivennlig mot de som er allergiske mot dun:p (samboer reagerer)

Men ellers vil jeg nok tro dun er veldig bra både sommet og vinter:)

Jeg er imot dyremishandling, så her blir det bare fiber :)

Hehe jeg er nok typisk førstegangsfødende som handler for mye.. men har handlet både helårs dundyne og sommerdundyne :oops: Har fiberdyne i vognen og vuggen.

Oi det har jeg ikke tenkt på en gang... da jeg kikket syns jeg det var vanskelig og skulle bestemme hvor stor dynen skulle være... Hvilken størrelse har dere valgt å gå for?

Jeg har en av den minste str og en av den neste str. Syntes det er greit å bruke den minste i starten og hvertfall siden jeg skal ha vugge. Kommer og til å bruke den i vogna. Så går jeg over til neste str når vi går over til sprinkelsenga tenker jeg.

Oi det har jeg ikke tenkt på en gang... da jeg kikket syns jeg det var vanskelig og skulle bestemme hvor stor dynen skulle være... Hvilken størrelse har dere valgt å gå for?
Jeg har en av den minste str og en av den neste str. Syntes det er greit å bruke den minste i starten og hvertfall siden jeg skal ha vugge. Kommer og til å bruke den i vogna. Så går jeg over til neste str når vi går over til sprinkelsenga tenker jeg.

Glemte å tagge deg før jeg quote svaret :P

Jeg har en liten til vogna, og en litt større til seng :)
Vi får med sånn voksi pose til vognen (Arver fra svigersøster - så har ikke sett den enda) men har jo en vugge og en sprinkelseng.... så er kanskje lurt med en dyne str til hver av de... hvor stor er den dere har valgt til sengen/sprinkelsengen?

Hmmm jeg fikk ikke til å sitere begge svarene i en.... :P
Kommentarer min over var til deg også Knerthen ;)

Vi får med sånn voksi pose til vognen (Arver fra svigersøster - så har ikke sett den enda) men har jo en vugge og en sprinkelseng.... så er kanskje lurt med en dyne str til hver av de... hvor stor er den dere har valgt til sengen/sprinkelsengen?

Jeg kommer til å bruke 60×80 i starten og går så over til 80×100 etterhvert. Den 60×80 syntes jeg er veldig grei å ha i starten. Den er og veldig grei å ha i vogna, jeg syntes 80×100 dyna blir stor og klumpete i vugge og vogn. Men det er nok helt sikkert en smakssak hva man foretrekker.

Husker ikke str i farta, men jeg spurte i butikken jeg da. De vet hva som er vanlig for sprinkelseng, vogn osv. Greit med en mindre dyne i vogna og evnt vugge kanskje:)

Back
Topp