Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er imot dyremishandling, så her blir det bare fiber![]()
Oi det har jeg ikke tenkt på en gang... da jeg kikket syns jeg det var vanskelig og skulle bestemme hvor stor dynen skulle være... Hvilken størrelse har dere valgt å gå for?
Jeg har en av den minste str og en av den neste str. Syntes det er greit å bruke den minste i starten og hvertfall siden jeg skal ha vugge. Kommer og til å bruke den i vogna. Så går jeg over til neste str når vi går over til sprinkelsenga tenker jeg.
Oi det har jeg ikke tenkt på en gang... da jeg kikket syns jeg det var vanskelig og skulle bestemme hvor stor dynen skulle være... Hvilken størrelse har dere valgt å gå for?
Jeg har en liten til vogna, og en litt større til seng![]()
Vi får med sånn voksi pose til vognen (Arver fra svigersøster - så har ikke sett den enda) men har jo en vugge og en sprinkelseng.... så er kanskje lurt med en dyne str til hver av de... hvor stor er den dere har valgt til sengen/sprinkelsengen?Jeg har en liten til vogna, og en litt større til seng![]()
Hmmm jeg fikk ikke til å sitere begge svarene i en....Jeg har en av den minste str og en av den neste str. Syntes det er greit å bruke den minste i starten og hvertfall siden jeg skal ha vugge. Kommer og til å bruke den i vogna. Så går jeg over til neste str når vi går over til sprinkelsenga tenker jeg.
Vi får med sånn voksi pose til vognen (Arver fra svigersøster - så har ikke sett den enda) men har jo en vugge og en sprinkelseng.... så er kanskje lurt med en dyne str til hver av de... hvor stor er den dere har valgt til sengen/sprinkelsengen?
Jeg har 60x80 i vogn og 80x100 til springelseng![]()