Ser det er forskjellige størrelser på dyner til disse små, 65x80 cm for 0-1 år, 80x100 cm for 1-2 år. Spørsmålet mitt er hvorfor man ikke bare kan kjøpe 80x100 med en gang? [emoji28] Er jo ikke så stor forskjell..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre med litt for mye dyne enn for lite vel? [emoji1] Da tror jeg nok jeg kjøper 80x100 [emoji106]Jeg har 80x100 i senga, 65x80 i vogna. Brukte den minste dyna i vugga den første tida men syns faktisk den ble litt i minste laget. Følte jeg fikk ikke pakka dyna skikkelig rundt ungen, så nå bruker jeg den kun i vogna. Ungen er 10 uker gammel
Bedre med litt for mye dyne enn for lite vel? [emoji1] Da tror jeg nok jeg kjøper 80x100 [emoji106]
Dun eller fiberdyne da? [emoji33] Ser det var veldig store prisforskjeller!Det er iallefall min erfaring![]()
Jeg foretrekker fiberdyner til meg selv, og har bare kjøpt det samme til ungene. Synes det fungerer helt fint jeg. Lettere å vaske er de også.Dun eller fiberdyne da? [emoji33] Ser det var veldig store prisforskjeller!
Ville kjøpt den minste i første omgang.Skal vel ha vognpose og vognteppe i vogna, så trenger ikke dyne der?
Dyna blir vel brukt til bedsidecriben og sprinkelseng når den tid kommer.
Holder det ikke å kjøpe 80x100 da tro? [emoji85]
Dun eller fiberdyne da? [emoji33] Ser det var veldig store prisforskjeller!