klar for nr 2 :)
Elsker forumet
hvor store dyner kjøper dere?
forskjell på vogn og seng?
kjøpte en i dag på 65*80... er det kansje best til vogna?
forskjell på vogn og seng?
kjøpte en i dag på 65*80... er det kansje best til vogna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fruluna
Jeg brukte den minste størrelsen både i vogna og i senga i starten.. De 80x100 dynene blir så voldsomme til de små syns jeg...
Var redd hun skulle kveles av den store dyna [&:]
ORIGINAL: lykkeligemeg
ja..kan man bruke samme i starten? kanskje litt dumt å drasse den dyna ut og inn. men bruker man dyne i vogna om sommeren? når det er varmt? må jo bli grusomt i så fall!
bruker man dyne i senga hvis det er varme sommernetter? eller kan det holde med et teppe av et eller annet slag? og i så fall hva slags teppe? og hva slags pysj? kortermet eller langermet? kommer sikkert til å spørre om dette ti-tyve ganger innen juni jeg. synes det er så vanskelig å vite!
ORIGINAL: Beijbi
ja..kan man bruke samme i starten? kanskje litt dumt å drasse den dyna ut og inn. men bruker man dyne i vogna om sommeren? når det er varmt? må jo bli grusomt i så fall!
bruker man dyne i senga hvis det er varme sommernetter? eller kan det holde med et teppe av et eller annet slag? og i så fall hva slags teppe? og hva slags pysj? kortermet eller langermet? kommer sikkert til å spørre om dette ti-tyve ganger innen juni jeg. synes det er så vanskelig å vite!
Jeg har en pysj som er hel og tre andre uten armer og ben. Skulle det bli for kaldt kan jeg jo bruke en body inni kanskje!?
ja, har ikke altfor store forventninger til sommer i bergen;) men mulig det blir altfr varmt ja. har bare hørt at bebiser produserer så lite varme selv og tenkte at helseteppe kanskje ble for kaldt igjen. men det merker jeg jo. er det glohett så kan ikke stakkars nurket ligge klam og svett under en dyne. vi klarer sikkert å finne utav det her og[:)]