dyne str

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
hvor store dyner kjøper dere?
forskjell på vogn og seng?
kjøpte en i dag på 65*80... er det kansje best til vogna?

jeg har dyne jeg skal ha i senga, men dyner til vogna blir dem minste... har ingen greie på hva str er.

Den jeg har i vogna er den minste tror jeg og den i senga er 100 x 80

Jeg brukte den minste størrelsen både i vogna og i senga i starten.. De 80x100 dynene blir så voldsomme til de små syns jeg...

Var redd hun skulle kveles av den store dyna [&:]

ORIGINAL: fruluna

Jeg brukte den minste størrelsen både i vogna og i senga i starten.. De 80x100 dynene blir så voldsomme til de små syns jeg...

Var redd hun skulle kveles av den store dyna [&:]

Syns de ser så bitte bitte små ut jeg....hehe [;)]
Har heldigvis den minste dyna i vogna så jeg kan bytte om hvis det blir for ille.

Linnea har 80x100 dyne nå, og den har hun hatt siden hun var 7 mnd ca...[:)]

Holdt lenge med den andre..hihi[:D]

Jaja...Da har jeg hvertfall dyne til hu blir litt større... [:)]

Anbefaler den lille dyna i senga også altså, for den 100x80 blir faktisk ganske så stor til den bitte lille babyen.. [&:]

ja..kan man bruke samme i starten? kanskje litt dumt å drasse den dyna ut og inn. men bruker man dyne i vogna om sommeren? når det er varmt? må jo bli grusomt i så fall!
bruker man dyne i senga hvis det er varme sommernetter? eller kan det holde med et teppe av et eller annet slag? og i så fall hva slags teppe? og hva slags pysj? kortermet eller langermet? kommer sikkert til å spørre om dette ti-tyve ganger innen juni jeg. synes det er så vanskelig å vite!

Jada du kan bruke samme dyne overalt, men det blir nok veldig varmt med dyne i vogna i sommer tror jeg. Iallefall hvis det blir en vanlig, varm sommer.
Da holder det nok med ett helseteppe over vil jeg tro [:)]

Aldri hatt nyfødt på sommer`n før jeg..hihi!

ORIGINAL: lykkeligemeg

ja..kan man bruke samme i starten? kanskje litt dumt å drasse den dyna ut og inn. men bruker man dyne i vogna om sommeren? når det er varmt? må jo bli grusomt i så fall!
bruker man dyne i senga hvis det er varme sommernetter? eller kan det holde med et teppe av et eller annet slag? og i så fall hva slags teppe? og hva slags pysj? kortermet eller langermet? kommer sikkert til å spørre om dette ti-tyve ganger innen juni jeg. synes det er så vanskelig å vite!

Jeg har en pysj som er hel og tre andre uten armer og ben. Skulle det bli for kaldt kan jeg jo bruke en body inni kanskje!?

ORIGINAL: Beijbi

Jeg har en pysj som er hel og tre andre uten armer og ben. Skulle det bli for kaldt kan jeg jo bruke en body inni kanskje!?

Ja det kan du gjøre vet du [:)]

ja, har ikke altfor store forventninger til sommer i bergen;) men mulig det blir altfr varmt ja. har bare hørt at bebiser produserer så lite varme selv og tenkte at helseteppe kanskje ble for kaldt igjen. men det merker jeg jo. er det glohett så kan ikke stakkars nurket ligge klam og svett under en dyne. vi klarer sikkert å finne utav det her og[:)]

ja, har ikke altfor store forventninger til sommer i bergen;) men mulig det blir altfr varmt ja. har bare hørt at bebiser produserer så lite varme selv og tenkte at helseteppe kanskje ble for kaldt igjen. men det merker jeg jo. er det glohett så kan ikke stakkars nurket ligge klam og svett under en dyne. vi klarer sikkert å finne utav det her og[:)]

Ja, tipper vi klarer å finne ut noe som passer våre bebiser. [:)] Er jo sikkert forskjell på en sommer i Bergen vs Oslo osv. Men er nok greit å ha en av hver str. Så kan man drasse lille-dyna litt rundt i starten, men så må man jo over på den større dyna etterhvert.

(Vi har arva en 65x80 og to 80x100-dyner, så det blir nok en ordning her også)

vi har kjöpt to dyner, en i str 65*80 til både vogga og vognen, og en i 100*140 til grindsengen. Kan den store kanskje bli litt for stor?

ORIGINAL: Mamitas

vi har kjöpt to dyner, en i str 65*80 til både vogga og vognen, og en i 100*140 til grindsengen. Kan den store kanskje bli litt for stor?

Oj, ja til en nyfødt blir den veldig stor. Syns 100x80 er i største laget for de aller minste også jeg da..[:)]

Jeg har kjøpt dyne i 65*80 som jeg skal ha i vogna. Det er jo den minste str på dyner. Jeg syns nesten den er litt for stor jeg..

Jeg kjøpte 70x80 i Sverige, men kun fordi jeg bommet litt på str... Skulle egentlig hatt 65x80 til å ha i vogna jeg også!

Back
Topp