Dyne og pute...

MammaMums

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Bruker dere pute til de små nå? Ser mini alltid ligger oppå bamsen sin, eller bruket sengeslangen under hodet, så jeg lurer på å begynne å bruke den :D

En ting til... Går dere over til Juniordyne i sprinkelsengen? Den andre er så lett, og tenker at mini vil vær iskald når kulda kommer, siden den er av bare han snur seg rundt.. Litt mer tyngde i den andre kanskje? Eller blir det i overkant mye dyne med juniordyne i sprinkelseng? Noen med erfaring?

Vi bruker ikke pute, men mini ligger heller oppå dyna si enn med dyna på :p

Jeg kommer ikke til å bruke juniordyne i sprinkelsenga, ihvertfall ikke enda, ser for meg at den tar alt for mye plass :)

Vi bruker juniorpute og dyne i sprinkelsengen. Det går så fint. Jeg bare trekker dyna litt ned ved fotenden :)

Hvor store er disse juniordynene? :)

Har prøvd med juniordyne, men ble veldig mye dyne. Prøver kanskje igjen når det blir kaldere. Gidder ikke kjøpe pute enda trur jeg, han bruker slangen sin og koser seg med den.

Her har han ligget med bare bamse og smokk i hele sommer. Men nå i det siste har det blitt så kaldt. Så nå har jeg slange, babypute og -dyne. Han er ikke vant til det, så alt ligger spredt når han har sovnet :P

Back
Topp