Dykk som har barn frå før..

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Så gøy! Fin alder i mellom syns jeg, fortsatt litt tette, men første begynner å bli litt mer selvstendig nå, prater osv. Tror det blir bra :)
Ja, best å kjøre på å "få unna" babytiden. :) den synes jeg var tung og slitsom. Vi prøvde jo nesten ett år før den satt også.
Mye artigere med 2 åring! Prater, tuller, leser bøker, ser på barnetv, oppleve ting sammen ute osv.

Ja, best å kjøre på å "få unna" babytiden. :) den synes jeg var tung og slitsom. Vi prøvde jo nesten ett år før den satt også.
Mye artigere med 2 åring! Prater, tuller, leser bøker, ser på barnetv, oppleve ting sammen ute osv.

Enig! Er også der at jeg vil få unna babytiden, selv om det er koselig og fantastisk, så er det også utrolig slitsomt. Håper jeg er litt mer heldig enn med første som hadde kolikk og slet veldig med nattesøvnen i 1 1/2 år. Følte meg som en zombie til slutt! :P Men, kan jo bli lettere denne gangen, selv om jeg er forberedt på det værste ;) ble litt off topic dette, men håper de får mye glede av hverandre etter hvert når det bare er 2 1/2 år imellom :)

8 1/2 år

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp