Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke, så venter på det , da får jeg vite hvordan det går der inni magen, gruer meg og gleder meg samtidigHva med å ta en blodprøve hos fastlegen for å få litt ro i sjela?jeg tok test på 4+0 og 6+2, men kan ikke se at jeg heller hadde dye stealer hvertfall. Tenkte ikke så mye på det, og har ikke testet noe mer enn de to.
Vis vedlegget 467024
Vis vedlegget 467025
Vi ogsåJeg skal på tidlig ultralyd neste uke, så venter på det , da får jeg vite hvordan det går der inni magen, gruer meg og gleder meg samtidig
Jeg og mannen prøver så godt vi kan å være forberedt på begge utfall, sånn i tilfelle. Når vi snakker om babyting så sier vi litt sånn "Gitt at det faktisk er noe inni der, så..." Etc, hehe. Veldig spente da

Jaa, det gjør vi også ! Også bruker han å svare "hvis det ikke går nå, så går det en annen gang, da prøver vi igjen " elsker at han er så positiv når jeg er negativ (eller realistisk)Vi ogsåJeg og mannen prøver så godt vi kan å være forberedt på begge utfall, sånn i tilfelle. Når vi snakker om babyting så sier vi litt sånn "Gitt at det faktisk er noe inni der, så..." Etc, hehe. Veldig spente da
![]()
![]()
Hehe, jaaa, samme hos ossJaa, det gjør vi også ! Også bruker han å svare "hvis det ikke går nå, så går det en annen gang, da prøver vi igjen " elsker at han er så positiv når jeg er negativ (eller realistisk)
"nå vet jo at ting funker, så da bare kjører vi på igjen", "hadde jo vært utrolig flask om det var full klaff på aller første eggløsning etter 10år på p-piller" etc etc. Syns sånn hjelper veldig. Da blir ting ganske så lystbetont uansett om det blir sånn er slik denne gangen 
Jaa, som å høre ossHehe, jaaa, samme hos oss"nå vet jo at ting funker, så da bare kjører vi på igjen", "hadde jo vært utrolig flask om det var full klaff på aller første eggløsning etter 10år på p-piller" etc etc. Syns sånn hjelper veldig. Da blir ting ganske så lystbetont uansett om det blir sånn er slik denne gangen
![]()