Dye stealer?

ellim

Forelsket i forumet
☀️Påskeliljene 2026☀️
Er det noen her som har fått dye stealer? Når kan man regne med å få det? Synes testene mine har stagnert, blir ikke mørkere. Tester med smilereader (gamle pregable) vet ikke om dette er gode tester å få sterke streker med?

Jeg fikk dyestealer på tirsdag, da var jeg 4+6. Men har hørt at ikke alle får det. Jeg brukte babyplan og makesure og fått på begge, ikke testet smilereader.

Min siste test (5+2) ble slik :)

Vedlegg

• IMG_6966.jpeg
    IMG_6966.jpeg
    481,9 KB · Visninger: 22
Jeg fikk dye stealer når jeg var 4+4. Testet med vanlig make sure sine
20250805_072526.jpg

Åå nå blir jeg stressa, er jo 6+6 i dag og burde fått det
Men er null progresjon på testene....
Enten går det her dårlig, eller så er smilereader dritt

Har ikke det , vurderer å kjøpe annet merke, ser at man kan få på make sure sine, så blir vel en runde på butikken i dag for å kjøpe annet merke :facepalm:

Hva med å ta en blodprøve hos fastlegen for å få litt ro i sjela? :happy: jeg tok test på 4+0 og 6+2, men kan ikke se at jeg heller hadde dye stealer hvertfall. Tenkte ikke så mye på det, og har ikke testet noe mer enn de to.

1000001474.jpg
1000001475.jpg

Hva med å ta en blodprøve hos fastlegen for å få litt ro i sjela? :happy: jeg tok test på 4+0 og 6+2, men kan ikke se at jeg heller hadde dye stealer hvertfall. Tenkte ikke så mye på det, og har ikke testet noe mer enn de to.

Vis vedlegget 467024
Vis vedlegget 467025
Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke, så venter på det , da får jeg vite hvordan det går der inni magen, gruer meg og gleder meg samtidig

Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke, så venter på det , da får jeg vite hvordan det går der inni magen, gruer meg og gleder meg samtidig
Vi også :happy: Jeg og mannen prøver så godt vi kan å være forberedt på begge utfall, sånn i tilfelle. Når vi snakker om babyting så sier vi litt sånn "Gitt at det faktisk er noe inni der, så..." Etc, hehe. Veldig spente da :joyful: :Heartred

Vi også :happy: Jeg og mannen prøver så godt vi kan å være forberedt på begge utfall, sånn i tilfelle. Når vi snakker om babyting så sier vi litt sånn "Gitt at det faktisk er noe inni der, så..." Etc, hehe. Veldig spente da :joyful: :Heartred
Jaa, det gjør vi også ! Også bruker han å svare "hvis det ikke går nå, så går det en annen gang, da prøver vi igjen " elsker at han er så positiv når jeg er negativ (eller realistisk)

Jaa, det gjør vi også ! Også bruker han å svare "hvis det ikke går nå, så går det en annen gang, da prøver vi igjen " elsker at han er så positiv når jeg er negativ (eller realistisk)
Hehe, jaaa, samme hos oss :happy: "nå vet jo at ting funker, så da bare kjører vi på igjen", "hadde jo vært utrolig flask om det var full klaff på aller første eggløsning etter 10år på p-piller" etc etc. Syns sånn hjelper veldig. Da blir ting ganske så lystbetont uansett om det blir sånn er slik denne gangen :happy:

Får vist ikke dye stealer, men får si meg fornøyd med denne som jeg tok nå nettopp. Får bare vente tålmodig til neste uke (ultralyd) :Heartred

Vedlegg

• 20250811_102357.jpg
    20250811_102357.jpg
    911,4 KB · Visninger: 17
Hehe, jaaa, samme hos oss :happy: "nå vet jo at ting funker, så da bare kjører vi på igjen", "hadde jo vært utrolig flask om det var full klaff på aller første eggløsning etter 10år på p-piller" etc etc. Syns sånn hjelper veldig. Da blir ting ganske så lystbetont uansett om det blir sånn er slik denne gangen :happy:
Jaa, som å høre oss :laughing002
Er 10 år siden sist her også , så det er nydelig å få en bekreftelse på at vi funker. Og på første forsøk her også. Er jo nesten for godt til å være sant :laughing002:Heartred

Back
Topp