Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøp en som heter NEXTBASE!Trultemora skrev:En av få som faktisk er anbefalt av Trygg Trafikk og Naf, dette pga av festemåten til festet!
Den får man også med strømkabel til om man vil ta den med inne for å se på film.....
Man får med trådløst høretelefoner, man kan koble 2 skjermer sammen slik at de enten spiller samme film eller 2 forskjellige, og så er det skikkelig lang kabel på den sånn at barna som sitter bakovervendt kan se og!
hirly skrev:
Kjøp en som heter NEXTBASE!Trultemora skrev:En av få som faktisk er anbefalt av Trygg Trafikk og Naf, dette pga av festemåten til festet!
Den får man også med strømkabel til om man vil ta den med inne for å se på film.....
Man får med trådløst høretelefoner, man kan koble 2 skjermer sammen slik at de enten spiller samme film eller 2 forskjellige, og så er det skikkelig lang kabel på den sånn at barna som sitter bakovervendt kan se og!
leser litt om sånne nextbasespillere nå.. Høres superbra ut hvordan de er testet i forhold til kræsj. og jeg kopierer.. fra mpx: "Den patenterte festeanordningen gjør at man slipper kabler inn i selve spilleren. Nå går det kun en kabel inn i hvert nakkestøttefeste. Her er video, lyd og strøm integrert i en kabel og man kan elegant legge opp kablene langs setet." dette var for avansert for meg.. Må jeg operere inn en kabel i setet?