Dusjer dere sammen?

Nei dusjer som regel alene, men vi går inn på badet selv om den ene dusjer...

Når vi har mulighet. Men eg dusjer ofte på dagen når han er på jobb. Så blir ikkje så ofte lenger.

Innimellom :) er ganske trangt så er ikke så ofte

Ofte, men vi småkrangler alltid om temperaturen på vannet. Han liker å skolde huden tror jeg :-P

Han liker det, men jeg liker det ikke. Syns det er deilig å få dusjet i fred, barbert meg og ha litt egentid.

Ja, det hender! :) Ikke nå med magen da, ikke plass :p
Men hender at jeg ligger i badekaret mens han dusjer ved siden av. Så ender vi alltid opp i samme tingen, enten dusj eller badekar :P :D

Nei hehe. Har gjort det, men dusjer helst alene :) Skal jo barbere, vaske nedentil.. Og trenger litt privatliv jeg også ;)

Gjorde det ofte før, nå har vi flyttet til en mindre dusj. :/

Nei, vi har sykt liten dusj. Hadde vi hatt større dusj så hadde vi nok dusjet sammen oftere! :D

Blitt litt trangere i dusjen her også etter magen begynte å vokse :P men gjør det likevel ;)

Nei det er for trangt. Og han bruker en såpe jeg ikke liker. Dessuten har jeg sjelden tid til å dusje noe lengre enn jeg gjør.

Det hender, men dusjen er såpass trang at som oftest dusjer vi alene. Vi tar oss derimot ofte et bad sammen ;)

Det er for liten plass i dusjen vår, så har ikke mulighet. Men hadde nok gjort det om dusjen var større. Synes det er veldig hyggelig å dusje sammen :D

Har bare gjort det 3-4 ganger... Dusjen vår er så liten, så det er egentlig bare stress :p

Back
Topp