Dusjer dere sammen?

Jeg liker ikke det (a) syns det er trangt og jeg liker ikke å dele vannet :'D

Nei, dusje og gå på do liker jeg å gjøre alene :p

Jaaa, det er så koselig når vi gjør det hihi :)

Nei, tiden i dusjen nyter jeg alene. :p Eller så sitter mini på gulvet å leker, siden han blir så lei seg hvis han må være utenfor. :p

Vel ikke nå lenger da vi har mini dusja men vi gjør det en gang i bland bare for å minne oss selv på at det egentlig ikke funker lol

Ikke plass, men en gang i mellom for å overlappe hverandre...

Ja ❤ Det er trangt. Særlig nå når jæ er høygravid, men det er så koselig å dusje sammen så det bryr oss lite.

Kjempekos å dusje sammen. Men det ble ikke mye av etter fødsel, for noen av oss må være på vakt med den lille.

Vi dusjet mye sammen før noe jeg syntes var veldig koselig :) Nå har vi flyttet og fått en mye mindre dusj, så nå er det ikke like enkelt lenger. Hvertfall ikke når jeg er høygravid i tillegg :D

Når jeg skal dusje er det helst for å bli ren, er han med i dusjen er han bare i veien :p

Vi dusjer faktisk nesten hver eneste kveld sammen, det har blitt vår "greie" der vi kobler ut og slår av en skikkelig prat i en hektisk hverdag før vi ender opp i bingen. Men nå er vi heldige og har dobbeldusj ;-)

Jepp, vi dusjer sammen og det hender faktisk ganske ofte :-) Men det er ikke for å spare på vannet her heller :-P

Back
Topp