Dusjer dere sammen med barna deres?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Frøkna kommer løpende inn på badet og inn i dusjen når hun hører den skrus på her. Tenker å dusje/bade med henne til det føles greit å avslutte. Hun er 13 mnd nå.

Ja, synes det er så koselig :)

Dusjet med han på 2 i dag, setter meg ned i dusjen og leker med alle badeleker sammen med han. Vi ler masse.

Jeg bader ofte med ettåringen min, i dusjen er det trangt og hun sklir rundt på flisene så det gjør vi sjeldent sammen.

Ja i blant, han er 3 år nå. Har ikke akkuratt så svær dusj så foretrekker å dusje alene :D men han liker best å bade i baljen sin da.
hadde nok badet/dusjet mer sammen om vi hadde hatt badekar, det hadde sikkert vært kjekt :)

Siden vi ikke har badekar blir det mye dusjing sammen med mini på 2,5 ja :)

Dusjer i lag om de vil det :) Slutter vel når de finner ut at de vil være alene. Eldste er bare 4 år da :)

Har variert og sluttet når de har følt for det selv.. minstemor på 4 vil ofte dusje sammen med meg.. ho på 8 var ferdig for mange år siden :)
Syns det er upraktisk og trangt å ha barna i dusjen så veldig greit at de ikke ønsker det :)

Hender vi gjør det :) Tenker det er greit til ungene ikke vil mer :)

De er 2 og 5 år og vi både dusjer og bader sammen. Det er da helt naturlig. Den dagen de synes de er forstore til det, så blir det respektert.

Jeg dusjer fremdeles med 7 åringene mine, når vi er i basenget er de med i damegarderoben om pappaen ikke er med oss, og når vi er hjemme så dusjer jeg, men må de på do så kommer de jo inn, og når de dusjer så vil de oftest at jeg er der å ser om de har fått ut all såpen fra håret ol.
Jeg ser ikke noe problemer med det, og de sier ikke noe heller.
Jeg tenker at når de sier at de vil dusje alene så slutter man å dusje sammen :)

Ja både dusjer og bader med jenta mi på snart 4 :)

Back
Topp