Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før ks fikk jeg beskjed om å bruke den såpen de har der, antibakteriell og luktløs. Om du ikke får svar her ville jeg ringt og spurt.Enda et dumt spørsmål: kan jeg bruke den vanlige kroppssåpen eller er det kun vann som gjelder?![]()
Samme her, og da dusjet jeg kvelden før slik at jeg var klar dagen etter, selv om ks ble på ettermiddagen; Det var sykehuset som ba meg dusje kvelden før.Før ks fikk jeg beskjed om å bruke den såpen de har der, antibakteriell og luktløs. Om du ikke får svar her ville jeg ringt og spurt.såper med sterke lukter er kanskje ikke det beste på sykehus?
Jeg dusjet om morgenen da jeg sto opp, ble innlagt dagen før og fikk den første operasjonen.Samme her, og da dusjet jeg kvelden før slik at jeg var klar dagen etter, selv om ks ble på ettermiddagen; Det var sykehuset som ba meg dusje kvelden før.
Her står det dusj samme dag som operasjon, og ingenting om noe spesiell desinfiserende såpe eller noe om såpe i det hele tattSamme her, og da dusjet jeg kvelden før slik at jeg var klar dagen etter, selv om ks ble på ettermiddagen; Det var sykehuset som ba meg dusje kvelden før.

TakkDu bruker den såpen du harogså vasker du hele kroppen. De desinfiserer uansett det området som skal opereres. Det er bare ønskelig at man er så ren som mulig
![]()

Bruker p stå men da ville jeg bare brukt vanlig dåpeHer står det dusj samme dag som operasjon, og ingenting om noe spesiell desinfiserende såpe eller noe om såpe i det hele tatt![]()
Du kan sikkert bruke vanlig såpe, jeg fikk desinfiserende og parfymefri pga det var keisersnitt og babyen skulle lukte mamma sa de.Her står det dusj samme dag som operasjon, og ingenting om noe spesiell desinfiserende såpe eller noe om såpe i det hele tatt![]()
Brukes ofte en såpe som heter Hibiscrub (usikker på stavemåte) før operasjon
Men burde det ikke stå noe om slikt i papirene man får fra sykehuset hvis dette skal gjøres?Brukes ofte en såpe som heter Hibiscrub (usikker på stavemåte) før operasjon

De opplyser om hvilken såpe hvis du MÅ vaske med en spesiell type. når jeg ble operert så sto det ingenting om såpe, så jeg vasket med den vanlige såpen vi bruker (vi bruker uansett såpe uten parfyme osv). Er du veldig usikker så ta en telefon til sykehuset så får di svarMen burde det ikke stå noe om slikt i papirene man får fra sykehuset hvis dette skal gjøres?![]()
Joda, det står om du skal bruke en spesiell såpeMen burde det ikke stå noe om slikt i papirene man får fra sykehuset hvis dette skal gjøres?![]()
Mulig jeg tar en tlf til sykehuset på mandag, bare for å forsikre megDe opplyser om hvilken såpe hvis du MÅ vaske med en spesiell type. når jeg ble operert så sto det ingenting om såpe, så jeg vasket med den vanlige såpen vi bruker (vi bruker uansett såpe uten parfyme osv). Er du veldig usikker så ta en telefon til sykehuset så får di svar![]()