Duotest

Fikk dere noe informasjon om blodprøve i innkallingsbrevet? Jeg har fått time til fostermedisinsk undersøkelse når jeg er 11+6, men stod ingenting om blodprøver. Vil gjerne ta kub-prøven, og den bør vel helst taes før uke 10!?
Jeg fikk beskjed om at blodprøven ikke kunne tas før etter 8+0.

Takk for informasjon!:) tror jeg ringer til fostermedisinsk i morgen og hører hva som er planen ang blodprøver ++..

Leste i en annen tråd at det er vanlig å få TUL før man skal ta Duo-testen. Stemmer dette? For det er det ingen leger som har sagt til meg. Og jeg kunne nok tenkt meg en TUL for å se med egne øyne at det er noe der inne.. Er 9+0 i dag.

Leste i en annen tråd at det er vanlig å få TUL før man skal ta Duo-testen. Stemmer dette? For det er det ingen leger som har sagt til meg. Og jeg kunne nok tenkt meg en TUL for å se med egne øyne at det er noe der inne.. Er 9+0 i dag.
Spurte om det da de ringte meg og de sa det bare var vanlig om man var usikker på hvor langt mam var på vei

Jeg har fått innkalling til UL samme dag som jeg skal få informasjon om duotesten og da er jeg 9+1. Skal visst ha blodprøvene samme dag. Etter det blir det ny UL i uke 12 tror jeg? Men, uggen følelse så skal se om jeg får tatt en UL i morgen (privat).

Spurte om det da de ringte meg og de sa det bare var vanlig om man var usikker på hvor langt mam var på vei

Er ingen stor usikkerhet om det, annet enn muligens ett par dager da syklusen alltid har vært litt svingete. Men førstemann var prøverør og da hadde jeg TUL i uke 8 som en del av oppfølgingen etter det. Var så godt å se den lille peanøtten. Kjenner jeg savner det.

Jeg har fått innkalling til UL samme dag som jeg skal få informasjon om duotesten og da er jeg 9+1. Skal visst ha blodprøvene samme dag. Etter det blir det ny UL i uke 12 tror jeg? Men, uggen følelse så skal se om jeg får tatt en UL i morgen (privat).

Håper du får time da!
Hvor skal du evt på UL/info duotest? Jeg skal på riksen og har ikke fått innkalling til UL enda.

Håper du får time da!
Hvor skal du evt på UL/info duotest? Jeg skal på riksen og har ikke fått innkalling til UL enda.

Jeg skal på SUS. Gynekologen sendte henvisning 23., fikk innkalling 24. til 12.02.[emoji4] Var virkelig kjappe her. Krysser fingrene for at jeg blir beroliget i morgen. Plutselig begynte hvilepulsen min å synke og forrige svangerskap lå den godt over 75 ut i 3. trimester. Tenker det er greit å få vite nå enn å gå to uker til.

Jeg skal på SUS. Gynekologen sendte henvisning 23., fikk innkalling 24. til 12.02.[emoji4] Var virkelig kjappe her. Krysser fingrene for at jeg blir beroliget i morgen. Plutselig begynte hvilepulsen min å synke og forrige svangerskap lå den godt over 75 ut i 3. trimester. Tenker det er greit å få vite nå enn å gå to uker til.

Lykke til i morgen da![emoji173]️ Blir spennende å høre!

Alt så veldig bra ut, men jeg tar en pause fra forumet. Kjenner jeg blir stressa og påvirka[emoji53]

Det er sikkert ikke så dumt. Man hører jo så mye om de det ikke går så bra med og så lite om de som faktisk har det helt fint og normalt. Godt å høre at det står bra til i magen din, og masse lykke til videre![emoji173]️

Back
Topp