Villkvinne
Forelsket i forumet
Min svigermor hadde også overraskende mye meninger angående størrelse på dynen Hun mente det var helt tullete å kjøpe den minste størrelsen og hørtes litt skuffet ut da jeg sa at vi hadde kjøpt dundyne i str 65*80. Mini skal sove i bedside crib den første tiden og da passer den minste dynen best.
Størrelse i forhold til bedside crib har jeg ikke tenkt på! :O da har i såfall svigermor litt feil
Til dere som er allergiske mot dun. For er nemlig egentlig det jeg også, men jeg fikk høre at dynene i dag var så godt rensa at man ikke ville bli allergiske. Heldigvis funket det på meg, å jeg ble ikke syk. Liker også selv dun best da den ikke blir så all over som en fiber dyne, og tenkte det samme gjaldt babyen min. Men nå er jeg jo fryktelig redd for at barnet mitt kan bli allergisk mot dun dynen vi har kjøpt. Den er allergimerket av NAAF, men dynene dere er allergiske mot, gjelder det nye og gamle dun dyner?
Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over allergivennlig eller ikke, men litt påvirket av svigermor tenkte jeg at siden sambo er litt sensitiv i huden så er det sikkert ikke dumt å være føre var. Hadde han ikke vært det så hadde jeg nok kjøpt det som var billigst