Hva har dere til sprinkelsenga - dundyne eller fiberdyne? 80x100?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kjøpt to stk for å prøve, 0-6mndFiber str 60 x 80. Skal kjøpe en i str 80 x 100 også og så ser jeg hva som passer best å bruke. Har også flere ulike soveposer. Noen som skal bruke det istedenfor dyne?
Skal helt klart bruke soveposer på natten, første sparket av seg dynen hele tiden (og gjør det fortsatt flere år senere ). Fikk til slutt ikke sove om natta for var hele tiden stressa for den dyna.. så vi har en deilig dunpose hun skal få når hun er 1-2 mnd, men den er stor og som en skikkelig god vinterdyne så jeg skal kjøpe en litt tynnere og litt mindre for den første tidenFiber str 60 x 80. Skal kjøpe en i str 80 x 100 også og så ser jeg hva som passer best å bruke. Har også flere ulike soveposer. Noen som skal bruke det istedenfor dyne?
For dem som reagerer mye så hjelper det lite at det står allergivennlig står det på en av våre dyner og jeg er konstant tett om den er i nærheten. Vi måtte til og med hive noen puter vi hadde i sofaen fordi hvis jeg sovnet på dem så våknet jeg av astmaanfallHar dun. Liker det best... alt er merket med allergivennlig.
65×80 til vugge og vogn.
80×100 til senga.
Vi bestemte oss egentlig for å ikke ha den minste størrelsen, men så fikk vi det så da tenkte vi "shit au". Har tre vognposer så de smådynene blir nok mer sofadynerHar dyner (fiber) i alle størrelsene og soveposer. Greit å ha dyner i de minste størrelsene også med tanke på både vogn og vugge, men i senga kommer jeg nok til å bruke 80x100
Er greit å ha vogndyne til våren/sommeren også spørs jo selvfølgelig hvor store de er blitt til da, om de fortsatt passer i bagdelen, men vi fikk disse forrige gang jeg gikk gravid og har ikke giddet å fjerne dem, kan få bruk for dem liksom... Som du sier, kanskje det blir sofadyneFor dem som reagerer mye så hjelper det lite at det står allergivennlig står det på en av våre dyner og jeg er konstant tett om den er i nærheten. Vi måtte til og med hive noen puter vi hadde i sofaen fordi hvis jeg sovnet på dem så våknet jeg av astmaanfall
Vi bestemte oss egentlig for å ikke ha den minste størrelsen, men så fikk vi det så da tenkte vi "shit au". Har tre vognposer så de smådynene blir nok mer sofadyner
Den ene vognposene er sånn vårpose for søringer ( ) så den er nok fin her om sommerenEr greit å ha vogndyne til våren/sommeren også spørs jo selvfølgelig hvor store de er blitt til da, om de fortsatt passer i bagdelen, men vi fikk disse forrige gang jeg gikk gravid og har ikke giddet å fjerne dem, kan få bruk for dem liksom... Som du sier, kanskje det blir sofadyne
Haha, ja, da passer den nok utmerket her på sommerenDen ene vognposene er sånn vårpose for søringer ( ) så den er nok fin her om sommeren
Min svigermor hadde også overraskende mye meninger angående størrelse på dynen Hun mente det var helt tullete å kjøpe den minste størrelsen og hørtes litt skuffet ut da jeg sa at vi hadde kjøpt dundyne i str 65*80. Mini skal sove i bedside crib den første tiden og da passer den minste dynen best.Svigermor var først ute og kjøpte allergivennlig fiberdyne 80x100, hun synes det er tåpelig å kjøpe mindre. Jeg synes hun er tåpelig til gjengjeld, som er så bastant og får meg til å føle meg dum. Men nok om det. Hun har jo litt rett. Så da ble det til at jeg kjøpte allergivennlig fiberdyne 80x100. Kan kose meg med at min dyne var satt ned mye mer i pris enn det dynen hun kjøpte var satt ned med.
Har ingenting å si for meg. Alle reagerer jo ikke likt, og for meg er det mest pga astmaen, den slår seg sammen med allergienTil dere som er allergiske mot dun. For er nemlig egentlig det jeg også, men jeg fikk høre at dynene i dag var så godt rensa at man ikke ville bli allergiske. Heldigvis funket det på meg, å jeg ble ikke syk. Liker også selv dun best da den ikke blir så all over som en fiber dyne, og tenkte det samme gjaldt babyen min. Men nå er jeg jo fryktelig redd for at barnet mitt kan bli allergisk mot dun dynen vi har kjøpt. Den er allergimerket av NAAF, men dynene dere er allergiske mot, gjelder det nye og gamle dun dyner?
Har ingenting å si for meg. Alle reagerer jo ikke likt, og for meg er det mest pga astmaen, den slår seg sammen med allergien