"dumpe" ei venninne....

Egentlig tenker jeg at det lureste er å dumpe dama direkte og si hvorfor.

Men da lever jeg ikke som jeg preker. Jeg dumpa nemlig veninna mi pr sms. Uten forklaring til og med.
Bruddet blir nok renere om du tar det med henne. Da kan hun kanskje lære noe av det hele også. Det gjør ikke ex-veninna mi...

Muskatt skrev:
Egentlig tenker jeg at det lureste er å dumpe dama direkte og si hvorfor.

Men da lever jeg ikke som jeg preker. Jeg dumpa nemlig veninna mi pr sms. Uten forklaring til og med.
Bruddet blir nok renere om du tar det med henne. Da kan hun kanskje lære noe av det hele også. Det gjør ikke ex-veninna mi...

Jeg sendte henne en lang og god forklarende meld på facebook jeg.... Beste jeg kom på å gjøre akuratt nå faktisk...
Noe må jeg jo gjøre, jeg kan ikke godta og bli behandla som skvip fordi vi har vært venner i mange år, og som du sier, uten forklaringen får hun heller ingen sjans til å gjøre noe med det....

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:
Gjør som man gjør dagen derpå. Ta skoene dine med deg ut i gangen og løp som bare helvete. Ta skoene på deg på gaten :p Neida, men jeg tror nok det er best om du bare trekker deg rolig ut, og hvis hun spør hvorfor dere har mistet kontakten, så får du bare gi henne svaret servert på en delikat måte

Dette mennesket kaller meg sin bestevenninne og snakker til meg ca hver eneste dag på fjesboka :P 
Slutte å svare bare?
Det virker så slemt....

Du kan jo bare skru av chaten da Så skriver du bare melding til de du vil chatte med :p

holy crap... Den burde jeg vel klart å tenke meg til selv :P

Men når du endelig logger på og hun skriver "DER er du ja! Hvor har du vært???!!!" Så føler du på en måte at du har tatt fem skritt tilbake xD

Lissyjane skrev:

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:
Gjør som man gjør dagen derpå. Ta skoene dine med deg ut i gangen og løp som bare helvete. Ta skoene på deg på gaten :p Neida, men jeg tror nok det er best om du bare trekker deg rolig ut, og hvis hun spør hvorfor dere har mistet kontakten, så får du bare gi henne svaret servert på en delikat måte

Dette mennesket kaller meg sin bestevenninne og snakker til meg ca hver eneste dag på fjesboka :P 
Slutte å svare bare?
Det virker så slemt....

Du kan jo bare skru av chaten da Så skriver du bare melding til de du vil chatte med :p

Men når du endelig logger på og hun skriver "DER er du ja! Hvor har du vært???!!!" Så føler du på en måte at du har tatt fem skritt tilbake xD

hahahhahha, Den kunne funnet på å være litt lei :P
Heldigvis har face en sånn praktisk ny greie hvor du kan gå inn og blocke de du ikke har lyst til å snakke med sånn akuratt NÅ! DEN kan man ta i bruk!

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:

RekeKreke skrev:

Lissyjane skrev:

Slutte å svare bare?
Det virker så slemt....

hahahhahha, Den kunne funnet på å være litt lei :P
Heldigvis har face en sånn praktisk ny greie hvor du kan gå inn og blocke de du ikke har lyst til å snakke med sånn akuratt NÅ! DEN kan man ta i bruk!

Å? Djeeses.. Den knappen må jeg finne :p

Jeg måtte dumpe min beste venninne for noen år tilbake. Det var tungt, og ikke minst vanskelig å ikke gå tilbake og prøve å bli venner igjen, men det var til det beste for meg og jeg angrer ikke.
Jeg snakket med henne om det og sa rett ut at jeg ikke ønsket å ha mer kontakt med henne, og hvorfor. Føler det er bedre med et rent brudd enn å sakte miste kontakten og ha falske "HEI!, lenge siden sist, vi må bli bedre til å holde kontakten"-samtaler når man tilfeldigvis treffes...

Siden hun er en dramaqueen, hadde jeg nok trekt meg sakte men sikkert vekk. Slike personer og psykisk ustabile personer som en ikke ønsker å ha mere omgang med, trekker man seg sakte, men sikkert unna uten å lage bråk om det. Det er best for alle parter har jeg selv erfart på livets skole:) Lykke til

Gaaaaah!!

"Jeg er skuffa og lei meg, men bare så du vet det kommer jeg fortsatt til å henge med Typen din!"

Jada, heng med typen min du, se hvordan det går :P

RekeKreke skrev:
Gaaaaah!!

"Jeg er skuffa og lei meg, men bare så du vet det kommer jeg fortsatt til å henge med Typen din!"

var DET svaret du fikk?! Herregud for et kjøtthue... :P

CaritaA skrev:

RekeKreke skrev:
Gaaaaah!!

var DET svaret du fikk?! Herregud for et kjøtthue... :P

Litt forkorta, men ja, ca noe sånt :P  Og jaaaaaaaaaaaa! gaaaaaaaah! 

"Du må bare tåle og være rundt meg for jeg skal være masse med de og de og Typen din for vi er kjempe gode venner! Og det får du bare tåle!"

Type sånn, ca.....

Problemet hennes er at en av grunnene til at jeg "dumper" hu er at hu bevist prøvde å sabotere mitt forhold til alle de overnevnte, noe de ikke er spessielt fornøyd med heller....

RekeKreke skrev:
Gaaaaah!!

Hvor gammel er denne dama egentlig? Og hva sier typen din?

Jeg har og hatt en slik venninne. Jeg trakk meg bare langsomt ut og vi mistet kontakten. Nå er det vel 3 år siden jeg snakket med henne sist. Angrer ikke på måten det ble gjort på. Hadde blitt enda mer drama hadde jeg prøvd å snakke med henne og det orket ikke jeg

Back
Topp