thereader
Betatt av forumet
Hei! Jeg tenkte kanskje vi kunne ha en tråd med "dumme" spørsmål for oss som er førstegangs, siden det fins så mange erfarne mødre her inne som kan svare [emoji28] forhåpentligvis er ikke jeg den eneste som har spørsmål!
Her er mine:
Mange sier at melken ikke kommer på noen dager etter fødsel. Hva spiser baby i mellomtiden? Er den liksom mett helt til melka kommer, eller får den erstatning?
Når begynner man egentlig med trilleturer? Er det liksom en grense for hvor gammel baby bør være før man kan ta den med ut?
Angående fødsel, når drar man egentlig inn til sykehuset? Ser mange som skriver de har styrtfødsler og mange som skriver de ble sendt hjem fordi de ikke var langt nok på vei. Drar man inn når vannet går? Hva om vannet ikke går, er det når første rien kommer man drar inn da?
Hvilke bleier kjøper man, og når burde man ha det klart?
Planlegger man dåp før fødsel?
Haha, har sikkert flere, men det er de jeg kommer på!
Her er mine:
Mange sier at melken ikke kommer på noen dager etter fødsel. Hva spiser baby i mellomtiden? Er den liksom mett helt til melka kommer, eller får den erstatning?
Når begynner man egentlig med trilleturer? Er det liksom en grense for hvor gammel baby bør være før man kan ta den med ut?
Angående fødsel, når drar man egentlig inn til sykehuset? Ser mange som skriver de har styrtfødsler og mange som skriver de ble sendt hjem fordi de ikke var langt nok på vei. Drar man inn når vannet går? Hva om vannet ikke går, er det når første rien kommer man drar inn da?
Hvilke bleier kjøper man, og når burde man ha det klart?
Planlegger man dåp før fødsel?
Haha, har sikkert flere, men det er de jeg kommer på!