Dumme morkake!!

Uke 23, her er morkaka nede og cm unna äpningen :-( Jeg häper det ikke blir problem under födselen.
Men jeg kjenner masse fantastiske spark
 
Jo, det er nettopp det jeg har! Så er derfor det var så "rolig"nedi der..hehe.. Men som sagt så kjenner jeg det nederst veldig godt, og som du og sier, på sidene..!!
Pappaen har også fått kjenne her, bare håpe storebror kan få kjenne snart også :)

NÅ er det liv nå!! Masse! Kom plutselig veldig mye på noen dager.
Pappaen har kjent og sett helt ville bevegelser :p Ikke storebror enda.

Hvordan er det med deg?:)
 
NÅ er det liv nå!! Masse! Kom plutselig veldig mye på noen dager.
Pappaen har kjent og sett helt ville bevegelser :p Ikke storebror enda.

Hvordan er det med deg?:)


Så kjekt!!!Det må være herlig..:)
As we "speak" er det ivrig sparking inni der,å pappan så det langt ifra:)kjempedeilig:) syns det har vært veldig rolig noen dager nå,så nå smakte det ekstra godt med kraftige spark;-) la oss håpe det fortsetter slik:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Den ligger foran babyen min og jeg kjenner fortsatt ingen spark og har en sjelden gang kjent små bevegelser.

Er 18+5 idag og dette er mitt andre barn. Flere? Burde jeg ikke kjenne mer til nå?

Jeg har jo ikke det problemet da, men greia hos meg er at han tydeligvis har finni noen favorittstillinger og det er med ryggen ut... noe som resulterer i at han sparker innover i fostervannet. Jeg trudde han hadde blitt syk siden jeg kjente mindre spark (er 23+4 i dag), men det var han heldigvis ikke :) Hørt det er veldig mange som har morkaka foran som ikke kjenner det så kraftig.
 
Back
Topp