Dukket kvalmen opp plutselig eller kom snikende ?

Er 6+0 var litt kvalm i går og litt på morgen i dag. Ikke noe veldig ennå :)
 
6+4. Den dukket opp i går etter maten for fult, våknet opp kl 4 med skikkelig kvalme og har våknet 100 ganger etter det av kvalme. Er i syden, og i dag er jeg usikker på når jeg kommer til å forlate senga og aircondition ...
 
Den har vært litt snikende på lavt blodsukker siden positiv test, men de siste par dagene (fra 5+6) så har jeg følt meg skikkelig fyllesyk. Ikke kasta opp enda. Men det skal ikke mye mer til nå tror jeg... [emoji30]
 
Fortsatt bare lett kvalme innimellom her, men hvis jeg ikke hadde fått hvile så mye som jeg gjør nå hadde det nok vært verre!
 
Greit redd for å bli skikkelig dårlig på flyturen hjem til Søndag... Det værste er at jeg syntes det er flaut, hvis jeg blir så dårlig... Satser på at jeg ikke blir det!
 
Kvalm/uggen av og på. 6+4 idag. Hatt det sånn i 14 dager allerede..
 
De to siste svangerskapene mine startet med kvalme/oppkast i uke 6-7, og varte desverre med begge to helt til den dagen de kom. Jeg krysser fingrene HARDT for å slippe unna det denne gangen, det var virkelig grusomt. Med begge to var jeg sykemeldt det meste av svangerskapet. Vil veldig gjerne få jobbe hele veien denne gangen!
 
Kom i dag!!!!!! Arg:hungover: jobb på mandag, ferien over:eek: håper det går over til da:angelic:
 
Nå er jeg 5+4, og jeg syns kvalmen bare blir verre jo lenger jeg kommer.
Forrige svangerskap ble jeg ikke kvalm så tidlig som nå.
 
Back
Topp