Dukket kvalmen opp plutselig eller kom snikende ?

Happymomy

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er 4+0 og ikke er kvalm ennå, kommer kvalmen plutselig? Håper at den ikke kommer hos meg. Det passer veldig dårlig siden jeg må jobbe ellers blir det kryse på jobb hvis jeg ikke kan dra på jobb :(
 
Jeg er nå 6+1 og kvalmen har ikke dukket opp ennå. Sist svangerskap ble kvalmen kastet over meg da jeg var 7+3. Heldigvis levbart og jeg klarte stort sett å jobbe som vanlig.
 
Tror kvalmen min kom rundt 5+3 og den kom plutselig. Kanskje vært litt uggen avogtil noen dager før. Den varte konstant til 8+5. Nå er jeg kun kvalm hvis jeg er veldig sulten, et 9+3 idag
 
Hos meg våknet jeg kvalm en morgen, ikke krisekvalm klarte jobb. Men som ukene har gått blir bare kvalmen verre, selv om det går i bølger. Men noen blir aldri kvalme, ta det som det kommer :happy119
 
Våknet opp i dag kvalm. Går greit på jobb, men syns det er litt ekkelt å spy på felles toalettet :yuck:
 
Jeg ble kvalm over natten ca 3-4 dager etter EL. Har vært det i økende grad dag og natt siden. Idag er jeg 3 dager ca over Ikm.
 
Last edited:
Kvalmen kommer i bølger når som helst på dagen. Vært slik siden 5+0 ca
 
Her kom den rett før 7+0. Er noe kvalm hele dagen! Kvalm hvis jeg er sulten, kvalm når jeg har spist litt og kvalm når jeg er sliten.
 
Tusen takk for alle svar , jeg håper at den ikke kommer eller at jeg ikke får den verste typen. Jeg jobber med kunder og er ikke så lett å ekspedere når man må løpe på do for å spy hele tiden
 
Sist jeg var gravid kom det plutselig kvalme i uke 6. Var kvalm i 2dager, kastet opp på dag to og tok en graviditetstest.
Var litt småkvalm på morningen, men det holdt å spise 2-3ritz kjeks og drikke litt før jeg stod opp, så ga det seg:)
Har ikke hatt noe kvalme enda denne gangen.
 
5+4, ikke noe særlig kvalm enda... Ikke noe særlig andre symptomer heller. Litt murringer i blant, vond korsrygg og minimalt med ømme bryster.
 
Dukket brått opp 6+5 her, men var ille i bare 2 dager. Går bedre når man ikke går så lenge mellom hvert måltid.
 
Kom snikende å har flyttet kraftig inn [emoji28] helt elendig i form å har vert det i over en uke, er 7+2 nå [emoji14] men verdt det for lille spiren [emoji173]️
 
Her kom den kastet på meg 6+1. Kvalmen er av og på hele dagen. Har heldigvis ferie nå, men håper det gir seg før jeg er ferdig med ferien.
 
Den kom vel egentlig litt snikendes på her. Sakte men sikkert, før den brøyt ut i full kvalmhet :smile
 
Kom snikenede for ca 2 uker siden er 7+3 i dag og går veldig i bølger :meh: har ikke spydd enda men mange ganger det ikke har vert langt i fra. Håper du slipper unna!
 
Back
Topp