Dugnad

Helt klart deltar! Syntes det er viktig å vise barna mine at vi må stille opp og hjelpe til for å få ting gjort ;-)

Aldri deltatt på en dugnad, heller aldri blitt spurt :-P
Hadde det hvert mulig i forhold til snuppa/barnevakt og jobb så hadde jeg stilt opp hvis noen spurte.

Jeg skulle gjerne stilt opp på dugnad, men blir det tvang, ingen forståelse for sykdom eller jobb så blir jeg litt vrang :o Er ikke så mange i samfunnet vårt som jobber fra 8-16 lenger, og mine barn legger seg før 20. Så er jeg også for skikkelig dugnad, som feie, rake, plukke søppel og rydde. Ikke vaske gulvet til barnehagen eller kjøkkenet ;)
Så jeg har måtte betalt meg ut fra dugnad flere ganger!

Deltar om jeg har mulighet, og har alltid hatt mulighet de gangene det har vært spørsmål om det heldigvis :)

Siden vi er 2 så har alltid en av oss mulighet:) Syns det er en fin måte å bli bedre kjent med naboer/de i nærmiljøet :)

Jeg er med! Kunne ikke sist det var dugnad på grendahuset. Det irriterer meg fortsatt. :P

Deltatt på det det er da. Men om jeg ikke kan delta, må jeg jo bare betale da.

Men eneste dugnad som har vært er lekeplassen til gata vår. Da har vi malt og fiksa stativ liksom. Måtte ikke betale da for å slippe :p

Deltok ikke forrige gang fordi jeg hadde jobbet kveld og kom hjem seint. Mannen var hjemme med snuppa så det var uaktuelt for han også.

Deltar.

Om man ikke hadde hatt dugnd i nabolaget, idrettslaget, på bygda, i skolegården, i barnehagen, i kantina på jobb osv osv osv så hadde ikke Norge vært det det er i dag. Vi er ett land bygget opp på blant annet dugnad.
Dugnad er både viktig, og sosialt. Alle bør dra lasset sammen.

Deltar.

Om man ikke hadde hatt dugnd i nabolaget, idrettslaget, på bygda, i skolegården, i barnehagen, i kantina på jobb osv osv osv så hadde ikke Norge vært det det er i dag. Vi er ett land bygget opp på blant annet dugnad.
Amen :)

Deltar.

Dette var mer eller mindre nøyaktig det jeg ville skrevet og, så bare signerer den jeg :-P

Back
Topp