Tanntrollet09
Forumet er livet
ORIGINAL: IsThaBeth
Kondolerer så mye med tapet av venninnen din. Du har det tungt nå, men en gang kan du smile av de gode minnene. Fine ord du har skrevet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: IsThaBeth
Kondolerer så mye med tapet av venninnen din. Du har det tungt nå, men en gang kan du smile av de gode minnene. Fine ord du har skrevet.

ORIGINAL: Moonstar
Det er helt forferdelig! [:(]
Jeg kjente henne ikke, men visste godt hvem hun var.. Bestandig smilende og veldig hyggelig å prate med!
Ett stort tap for alle rundt henne, spesielt hennes aller nærmeste.
Ta vare på hverandre i denne tiden Nemi, mine dypeste medfølelser til dere og alle andre venner og familie!
ORIGINAL: Skravlemor
Så forferdelig trist, og stakkars lille gutten som må vokse opp uten mammaen sin[:(]
synes det var en fin tanke ang bilde i dåpen, og absolutt ikke rart å tenke på det nå. Selvfølgelig vil du ha henne med den store dagen!
ORIGINAL: Astrone Laluna
uff, så trist[:(]
stakkar familien hennes, ikke minst hennes lille diamant som må vokse opp uten en mamma.
mine tanker går også til hennes nærmeste venner og lokalsamfunnet som har mistet en nær og kjær venn og medsamfunnsborger.
Kondolerer[:(]
ORIGINAL: Drømmeren
Huff så forferdelig[:(][:(]
Kjempe fint det du har skrevet , ble helt rørt jeg[:(]
ORIGINAL: Pluggensen
Kondolerer[&o]