du vil bli sårt savnet

ORIGINAL: IsThaBeth

Kondolerer så mye med tapet av venninnen din. Du har det tungt nå, men en gang kan du smile av de gode minnene. Fine ord du har skrevet.

Så forferdelig trist[:(][:(][:(] Tankene mine går til familien og hennes nære, ta vare på minnene og hverandre[:(]

Utrolig trist[:(][:(]

Kondolerer[:(][:(]

uff, så trist[:(]
stakkar familien hennes, ikke minst hennes lille diamant som må vokse opp uten en mamma.
mine tanker går også til hennes nærmeste venner og lokalsamfunnet som har mistet en nær og kjær venn og medsamfunnsborger.
Kondolerer[:(]

ORIGINAL: Drømmeren

Huff så forferdelig[:(][:(]
Kjempe fint det du har skrevet , ble helt rørt jeg[:(]

Så grusomt[:(][:(][:(] kondolerer så mye!

Så fint du har skrevet!!

Mange klemmer til deg [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Moonstar

Det er helt forferdelig! [:(]
Jeg kjente henne ikke, men visste godt hvem hun var.. Bestandig smilende og veldig hyggelig å prate med!
Ett stort tap for alle rundt henne, spesielt hennes aller nærmeste.
Ta vare på hverandre i denne tiden Nemi, mine dypeste medfølelser til dere og alle andre venner og familie!

det var slik hun alltids var, smilte alltids og aldri ett vondt ord fra henne

Så forferdelig trist, og stakkars lille gutten som må vokse opp uten mammaen sin[:(]
synes det var en fin tanke ang bilde i dåpen, og absolutt ikke rart å tenke på det nå. Selvfølgelig vil du ha henne med den store dagen!

ORIGINAL: Skravlemor

Så forferdelig trist, og stakkars lille gutten som må vokse opp uten mammaen sin[:(]
synes det var en fin tanke ang bilde i dåpen, og absolutt ikke rart å tenke på det nå. Selvfølgelig vil du ha henne med den store dagen!

ja hjertet blør for lille vennen

takk for du sa det, for meg føles det rett og hjernen jobber litt snålt for tiden

[:(]

ORIGINAL: Astrone Laluna

uff, så trist[:(]
stakkar familien hennes, ikke minst hennes lille diamant som må vokse opp uten en mamma.
mine tanker går også til hennes nærmeste venner og lokalsamfunnet som har mistet en nær og kjær venn og medsamfunnsborger.
Kondolerer[:(]

hun var ei som alle likte og alle viste hvem var.
lillegutten er en fantastisk liten gutt som jeg ønsker virkelig det beste for og hjertet mitt blør for

ORIGINAL: Drømmeren

Huff så forferdelig[:(][:(]
Kjempe fint det du har skrevet , ble helt rørt jeg[:(]

Nydelige ord du har skrevet.

Mange klemmer...

Så utrolig trist[:(]. Kondolerer

Back
Topp