Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg også! Har hele maskinen full av loNår du hiver brukte engangskluter i skittentøyet.
Dobbel ammetåke når man ammer tvillinger?Kjenner meg så igjen i mye av dette! Hihihi
... Ammetåka når du spør mannen hvilken dag det er, snakker om hva du skal i morgen og blander sammen med de kommende tre dagene for så å spør igjen hvilken dag vi er på. Helt i ørska jeg!
Nå når vi bruker både tøy og papirbleier venter jeg bare på at jeg skal hive en papirbleie i vaskemaskinenDet gjør jeg også! Har hele maskinen full av lo
Haha oi ja da blir nok maskinen finNå når vi bruker både tøy og papirbleier venter jeg bare på at jeg skal hive en papirbleie i vaskemaskinen
Hahahhaha!Når du reiser inn til byen og oppdager at matfatet henger ut igjennom ammetoppen... Heldigvis med bh på :/
Hahaha! Der er jeg også!Når du ikke klarer å skrive en jobbsøknad fordi all faglig kunnskap er forduftet fra hjernen og erstattet med tilsynelatende bomull.
Hahaha, fantastisk!Når du skal legge kaffeskjeen tilbake med kaffe, men har lagt den samme med kaffen du skal trakte. Finn en overraskelse neste gang jeg skulle lage kaffe når jeg ser en smeltet skje med kaffegruten
Hahaha, fantastisk!
Smakte kaffen godt?
Mannen her driver å roer ned babycall'enTror mannen er trøtt om dagene her også ! Han smurte seg mat og hadde hentet pålegg i kjøleskapet, han glemte og lukke kjøleskaps døra og da begynte den å pipe. Mannen sier da; "jada lillegutt jeg hører deg" Haha tror mannen syns M har sutret mye i det siste