Du vet du er i amme-/mammetåka når...

Kjenner meg så igjen i mye av dette! Hihihi :D

... Ammetåka når du spør mannen hvilken dag det er, snakker om hva du skal i morgen og blander sammen med de kommende tre dagene for så å spør igjen hvilken dag vi er på. Helt i ørska jeg!

Kjenner meg så igjen i mye av dette! Hihihi :D

... Ammetåka når du spør mannen hvilken dag det er, snakker om hva du skal i morgen og blander sammen med de kommende tre dagene for så å spør igjen hvilken dag vi er på. Helt i ørska jeg!
Dobbel ammetåke når man ammer tvillinger? :P

Når du ikke klarer å skrive en jobbsøknad fordi all faglig kunnskap er forduftet fra hjernen og erstattet med tilsynelatende bomull. :o :P

Når du sitter og venter på bussen og plutselig legger merke til at de som satt de g ventet ved siden av deg er borte uten at du vet hvor de ble av eller om bussen har kjørt forbi...

Når du skal legge kaffeskjeen tilbake med kaffe, men har lagt den samme med kaffen du skal trakte. Finn en overraskelse neste gang jeg skulle lage kaffe når jeg ser en smeltet skje med kaffegruten

Når du skal legge kaffeskjeen tilbake med kaffe, men har lagt den samme med kaffen du skal trakte. Finn en overraskelse neste gang jeg skulle lage kaffe når jeg ser en smeltet skje med kaffegruten
Hahaha, fantastisk! :D

Smakte kaffen godt? :P

Når du kommer hjem fra 5 måneders kontrollen og finner døra til leiligheten stående åpen. Og da snakker vi ikke bare ulåst. Men på vidt gap. Heldigvis deler vi oppgang med kun en annen dame. Og ikke så ofte folk trasker i trappene. Men det kunne gått riktig ille!

Back
Topp