Du vet du er i amme-/mammetåka når...

Ble så forfjamset ei natt da min mann vekket meg, at jeg trodde min mann var babyen, han drev og spurte meg om et eller annet med babyen og jeg syns det var litt snålt at babyen kunne prate ha-ha

..når du glemmer å ta på deg nytt bind. (En uke etter fødsel...)

Du står og vugger på stedet for å roe ned en gråtende baby... selv om det er mannen som holder babyen!

Tror mannen også er i ammetåka, for brødet var borte vekk når jeg skulle lage meg frokost, for joda, det lå i kjøleskapet og osten lå i brødskuffen :p

Når du tydeligvis har glemt å bruke amme-appen på ei stund. :P ImageUploadedByBV Forum1464552082.700996.jpg

Når man ikke har sjans til å huske hvilken pupp du matet med sist, eller når for den saks skyld. Og er avhengig av app, mann eller lignende for å i det hele tatt ha snøring.

Når du glemmer hvor store og ømme pupper du har fått, og klarer å skubbe de borti alt du kommer over.

Når du går med purelan i lomma, for du vet du ikke husker å hente den før hver amming.
Selv fester jeg en binders på BH'n på den puppen som skal brukes ;-)

Nær du lettar å Letar efter fjernkontrollen i hela dagen å ikkje finner den. Så skall du ned å ta ut av vaskemaskinen ohh jo der ligger fjernkontrollen og har fått seg en vask:eek::p

Back
Topp