Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg sto å vugga på handlevogna her en dag.Du står og vugger på stedet for å roe ned en gråtende baby... selv om det er mannen som holder babyen!
Flere har fortalt meg at når de hører en baby skrike på butikken, begynner de automatisk stå og vugge selv, bra det ikke bare er meg hi hiDu står og vugger på stedet for å roe ned en gråtende baby... selv om det er mannen som holder babyen!
Hahahahaha, dagens!Når du finner mobilen i kjøleskapet og osten på nattbordet. Hvordan? Aner ikke!!! :O
Jeg og mens jeg snakka med ei bekjent, så hun bemerka det selvfølgeligHaha, jeg sto å vugga på handlevogna her en dag.
Selv fester jeg en binders på BH'n på den puppen som skal brukes ;-)Når man ikke har sjans til å huske hvilken pupp du matet med sist, eller når for den saks skyld. Og er avhengig av app, mann eller lignende for å i det hele tatt ha snøring.
Når du glemmer hvor store og ømme pupper du har fått, og klarer å skubbe de borti alt du kommer over.
Når du går med purelan i lomma, for du vet du ikke husker å hente den før hver amming.
Så genialtSelv fester jeg en binders på BH'n på den puppen som skal brukes ;-)