Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde på den samme pysjen på meg i 2 døgn uten og bytte til vanlige klær da tok eg ein dusj og tok på ny pysj heheNår du åpner døra for gjester, klokka fire på ettermiddagen, iført pysj!
Eg har og app. Men glemmer og bruke den og ofteNår man ikke har sjans til å huske hvilken pupp du matet med sist, eller når for den saks skyld. Og er avhengig av app, mann eller lignende for å i det hele tatt ha snøring.
Når du glemmer hvor store og ømme pupper du har fått, og klarer å skubbe de borti alt du kommer over.
Når du går med purelan i lomma, for du vet du ikke husker å hente den før hver amming.
Eg har og app. Men glemmer og bruke den og ofte
Min app teller opp fra forrige amming. Så jeg trykker bare på høyre eller venstre, så nullstilles den og starter ny telling. Kjekt å kunne se "åja, 1t43min siden forrige amming".Enda et tegn på ammetåka ofte jeg setter den på og husker å skru den av først to timer senere...
Hvilken app?Min app teller opp fra forrige amming. Så jeg trykker bare på høyre eller venstre, så nullstilles den og starter ny telling. Kjekt å kunne se "åja, 1t43min siden forrige amming".
"Amme huske" direkte oversatt fra engelsk tror jegHvilken app?