Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det søteste!!Når 3 åringen putter bombom i navlen i mens du sover, for hun vil dele med Lillebror
Digger hvor mye dem forstår Uten vi trenger og si noe Empatien er hjertevarmendeNår de største ungene spretter til for å hjelpe minsten hvis han trenger noe, fordi de vet at ikke mammaen kommer seg opp av sofaen fort nok
Ja jeg blir helt rørt av hvor hjelpsomme de har blitt av at jeg er slått ut! Håper det fortsetter litt etter at babyen er ute, sånn at mor får ammefred...Digger hvor mye dem forstår Uten vi trenger og si noe Empatien er hjertevarmende
Åååå, det der hadde jeg og reagert kraftig på! Dvs, gjorde det, da svigerinna og en vennine gav barna hver sin halvfulle chipspose i sofaen og gikk, det lå jo søren meg chips utover hele stua og kjøkkenet etterpå! Og hvem måtte koste det opp? Joda, den ødelagte gravide dama...Når ungene søler chips som Faren har satt innen rekkevidde. Og du ikke tar det før morgenen etter pga du håper eieren av chipsen skal ordne opp etter idiotien sin!
Fatter ikke at man kan være så sløv, og lite forståelsesfull når kona har det tøft!
Pga høygravid, og skikkelige smerter ved bevegelse
Åååå, det der hadde jeg og reagert kraftig på! Dvs, gjorde det, da svigerinna og en vennine gav barna hver sin halvfulle chipspose i sofaen og gikk, det lå jo søren meg chips utover hele stua og kjøkkenet etterpå! Og hvem måtte koste det opp? Joda, den ødelagte gravide dama...