Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, har nesten ikke gått en eneste natt uten at jeg må opp å tisse siden positiv test. Kan heller ikke huske at det begynte så tidlig med de andre.Når du begynner og våkne mitt på natta i jenn for og gå på do og drikke vannhadde nesten glemt at de starta så tidlig
![]()
Nei var det jeg og reagerte påSamme her, har nesten ikke gått en eneste natt uten at jeg må opp å tisse siden positiv test. Kan heller ikke huske at det begynte så tidlig med de andre.

Mmmhm! Og det er ganske ofte herNår du løper på do hver gang du kjenner "noe" i trusa![]()

Når du løper på do hver gang du kjenner "noe" i trusa![]()

Den er lei!Når du spiser tørr ihjelstekt biff mens de andre godter seg med sin medium minus…

Den syns jeg er kjip! Jeg elsker kaffe, og drikker vanligvis flere kopper om dagen. Nå har jeg ikke drukket på to uker.Når kaffen plutselig ikke smaker noe godt lenger!
salami, mye lakris, ihjelstekt burger, oster og mye anna.
Syns ikke brus (jeg er avhenging av brus) er godt. Jeg ammer mye ennu og bruker å bli veldig brustørst da men jeg syns ikke det er godt og ikke smaker noe? 
Når du vil ha alt som du ikke treng og ikke bør spisesalami, mye lakris, ihjelstekt burger, oster og mye anna.
Syns ikke brus (jeg er avhenging av brus) er godt. Jeg ammer mye ennu og bruker å bli veldig brustørst da men jeg syns ikke det er godt og ikke smaker noe?
![]()