Du vet du er gravid når...

Når du plutselig begynner å grine over frokosten fordi du tenkte på at det var mer behagelig på soverommet før mildværet kom:troll:

Edit:

-I går gren eg av et matprogram der de rev hodene av rekene mens de levde:(

-To dager før det hikstegråt eg av en grindhval som svømte rundt med sitt døde barn i munnen(blue planet II)

Når du våkner på morran og mannen har dytta inn ørepropper for å klare å sove med snorkingen min :joyful::laughing021 ( aldri snorka før jeg ble gravid ) :laughing002

Når du nesten begynner å grine fordi det kokte egget du skulle ha til frokost datt på gulvet :oops:
Måtte faktisk ta meg sammen :bag:

.... du gir opp å plukke opp det som du mister på gulvet, og skyver det pent til side med foten så du kan be samboeren plukke det opp senere. :shifty: :hilarious:

..... du blir grinete av at ting blir satt på gulvet, eller i nederste hylle når du trenger det kun fordi det er vanskelig å få tak i. :arghh:

Føler meg som et dårlig menneske, men jeg klikker snart på mannen, som synger og plystrer hele j**** tiden :p:hilarious:Jeg vet, luksusproblem :hilarious:

Det er alt fra julesanger, salmer, til lady Gaga og alt mulig annet :p akkurat nå står han oppe og monterer et bord og synger på "it was'nt me" :wacky::p

Når du prøver å starte robotstøvsugeren med EasyPark app :laughing021 funka dårlig :p

..når du tisser på fingrene dine når du skal ta med urinprøve til kontroll fordi du ikke klarer å se underlivet ditt lenger...

Når du går rundt i huset med et par sokker i handa, som om det skulle vært en koseklut, I håp om at noen tilbyr seg å ta dem på deg. (klarer ikke selv lenger! :wacky:)
Når du vurderer å takke FirstPrice offentlig på Facebook for at de produserer billige hermetiske ananas.
Når mannen har pådratt seg samme cravings som du har :hilarious:

Når gravidhjernen VIRKELIG burde ta kvelden! Leste nettopp at en kvinne i 30 årene etterforskes for drapsforsøk, og hjernens første tanke var "håper ikke det var meg!"
Det var den dagen, jeg legger meg og står opp når hjernen virker normalt igjen. Sees om 7 år! :dance011

Når det å pynte på "dusken" er en risikosport for du kan verken se den eller tærne dine!

Når du bruker over 20 min på å gå 100 m til barnehagen for å hente, eller over 5 min på å gå/subbe fra senga til doen på natta for å tisse - bekkenløsning og alle dets gleder :laughing021

Når det å pynte på "dusken" er en risikosport for du kan verken se den eller tærne dine!
Enig! Jeg spurte et spørsmål jeg aldri skulle tro etter dusj igår til mannen : "Does my vagina look okay?" :hilarious: Den gjorde visst det så var vel greit da :hilarious:

Back
Topp