Du vet du er gravid når...

Elfiol

Glad i forumet
MayDay2021
...Du knepper opp bh'en på jobb for å lette på kvalmen :hilarious:

Gleder meg til å høre flere sære ting :joyful:
 
Du veit du er gravid når du før elsket å lage mat, og nå er tanken bare et ork på grunn av kvalmen! :hungover:
 
Du vet du er gravid når du sammenligner et do besøk med nr 2. som et etterlengtet besøk :hilarious:
 
.. når du begynner å gråte av Frost :hilarious:
 
.. Når du begynner å grine fordi kongen må opereres :hilarious:
 
.. du begynner å strigråter når Amanda seyfried synger I’ve been waiting for you i mamma Mia: here we go again :smiley-angry017
 
...du blir fornærma og oppfører deg som en sint 3 åring av at mannen ikke ville kose mer og sier helt normalt at han er trøtt. (Etter 12 timers arbeidsdag)
 
Når du ber mannen smøre seg med tålmodighet for sex er uaktuelt når du er forstoppet:playful:
 
når du må på do klokka 4-5 kvar jævla morgon, og om jentungen på 2 da har komt inn i senga rett før, så kan du banna på at ho vakna om ein reise seg for å gå på do, så du blir liggande nesten til bhg opna!
 
Når du våkner tissetrengt HVER ENESTE gang mannen snur seg i senga ila natta
 
Når du kjefter på mannen fordi han lager for tykke pannekaker :p (men egentlig burde være takknemmelig for at han lager middag når du er sliten etter jobb)
 
Når du begynner å grine av en Robbie Williams sang, eller egentlig hva som helst :laughing021
 
Når mannen vekker deg fordi du ligger og danser "jeg holder på å tisse på meg" dansen i søvne :laughing021
 
Når du må holde pusten hver gang du åpner kjøleskapet, for lukten er absolutt kryptonitt og resulterer i oppkast eller brekninger hver gang. :grumpy::depressed: (normale mennesker påstår det ikke lukter i kjøleskapet)
 
Back
Topp