Du vet du er gravid når ...

Jeg har sagt til samboer at jeg skal ha med spekeskinke i fødebagen :joyful:
Haha! Godt å høre vi er flere:happy: den er nok selvskreven i min bag og! Kjøpes inn i god tid før termin :dead::hilarious: har hatt med på de to forrige! Kan tro jeg ble happy under førstemann, da jordmor sa at «nå er det ikke lenge til babyen kommer, så det er bare å spise» før riene hadde tatt seg opp skikkelig en gang ;)
Allikevel ble det av en eller annen grunn ikke det viktigste som skjedde den dagen :joyful:
 
Haha! Godt å høre vi er flere:happy: den er nok selvskreven i min bag og! Kjøpes inn i god tid før termin :dead::hilarious: har hatt med på de to forrige! Kan tro jeg ble happy under førstemann, da jordmor sa at «nå er det ikke lenge til babyen kommer, så det er bare å spise» før riene hadde tatt seg opp skikkelig en gang ;)
Allikevel ble det av en eller annen grunn ikke det viktigste som skjedde den dagen :joyful:
Haha uff nei får satse på spekeskinka ikke blir høydepunktet dagen jeg føder selv om det virker sånn nå :hilarious:
 
Du vet du er gravid når du bruker nærmere 400 kr hos isbilen og det ikke er en eneste unge (bortsett fra baby i magen) i husholdningen :hilarious:
 
Du vet du er gravid når du slipper en promp under orgasme, helt uten forvarsel - for så å begynne og grine fordi det var flaut :oops::laughing002
 
Du vet du er gravid når du er misunnelig på alle som kan ta av og på seg sko, sokker og bukse stående (hei bekkensmerter!) :D
 
Når du holder på å tisse deg ut, løper til do og det bare kommer en liten skvett:confused:
 
Jeg har sagt til samboer at jeg skal ha med spekeskinke i fødebagen :joyful:
Hadde med to pakker parmaskinke forrige gang! Helt magisk å spise det etter frøkna var ute:D Det skal definitivt være med denne gangen også!!! :shy:
 
Når det blir en heldagsjobb å barbere alt som er lenger ned på kroppen enn armhulene:hilarious:
 
Klokka er 1045, du er innom IKEA og bare MÅ HA et stykke Napoleonskake, for det har du tenkt på i mange dager, hahaha...

Og herreguuuud så godt det var! Kompenserte det usunne med å kjøpe med to pakker Autumn Crips druer i butikken etterpå. Klippet dem opp i porsjonsklaser og la dem i Tupperware-salatbollen- da blir de om mulig ENDA sprøere!! Omnomnomnomnom!!
 
Å herregud, hvor lyst jeg fikk på parmaskinke nå :p Fikk bare helt vann i munnen :hilarious:
Jeg skal ha med den "Litt lettere" spekeskinka til Grilstad i fødebaggen! Den er bare den BESTE spekeskinka i verden! Skal fråtse i lyse rundtstykker med smør og den spekeskinka når lillegull er ute. Savner det, og Go og Mager salami, ti millioner ganger mer enn noe annet! Trodde rødvinssuget skulle bli verst, men det har HELT forsvunnet fra helt tidlig i svangerskapet.
 
Jeg skal ha med den "Litt lettere" spekeskinka til Grilstad i fødebaggen! Den er bare den BESTE spekeskinka i verden! Skal fråtse i lyse rundtstykker med smør og den spekeskinka når lillegull er ute. Savner det, og Go og Mager salami, ti millioner ganger mer enn noe annet! Trodde rødvinssuget skulle bli verst, men det har HELT forsvunnet fra helt tidlig i svangerskapet.
Rødvin går veldig fint her også, savner det ikke enda så glad jeg er i det. Mens dette salte kjøttet! Oh lord som det savnes!
 
Back
Topp