Du vet du er gravid når ...

Førstegangsmamma2020

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
En liten morsom lek (kopiert fra februargruppa)... heng dere på så vi får vi se hvor mange rare ting vi gjør. Start setningen med «du vet du er gravid når ...»
F.eks.
Du vet du er gravid når du krøker deg sammen i fosterstilling for å nyse eller hoste :laughing001

Du vet du er gravid når du kan være kvalm, sulten og mett samtidig :whacky011
 
Du vet at du er gravid når du har to innstillinger - stappa eller sulten :hilarious:
 
...når du håper at magen skal vokse, ikke krympe

...når du bare MÅ sove litt midt på dagen
 
Denne er litt ekkel, men forståelig for de som kan relatere. :hilarious: Når du tror du tisser deg ut, men det «bare» er utflod... :sorry: Haha, jeg blir like redd hver gang!

Når du ruller ut av senga istedet for å reise deg normalt.

Når du blir glad for å legge på deg... :rolleyes:

Når du tenker på neste måltid...mens du spiser.
 
Denne er litt ekkel, men forståelig for de som kan relatere. :hilarious: Når du tror du tisser deg ut, men det «bare» er utflod... :sorry: Haha, jeg blir like redd hver gang!

Når du ruller ut av senga istedet for å reise deg normalt.

Når du blir glad for å legge på deg... :rolleyes:

Når du tenker på neste måltid...mens du spiser.
Jeg har mange ganger vært livredd for at jeg blør når jeg er ute å går tur siden det er følelsen av at noe renner ut....meeen bare utflod :hilarious:
 
Denne er litt ekkel, men forståelig for de som kan relatere. :hilarious: Når du tror du tisser deg ut, men det «bare» er utflod... :sorry: Haha, jeg blir like redd hver gang!

Når du ruller ut av senga istedet for å reise deg normalt.

Når du blir glad for å legge på deg... :rolleyes:

Når du tenker på neste måltid...mens du spiser.

trodde jeg hadde utflod istad helt til jeg kjente det renne ned mellom beina. :nailbiting: Var blod så på vei til sykehuset. Igjen :android:

var godt å ha det håndkleet i bilen nå:hilarious:
 
.. når du har svangerskapstetthet og må alltid hviske: «neiii.. jeg har ikke korona, jeg er bare gravid!» :eek:

.. når man går i klesskapet og tenker: «jeg har ingenting å ha på meg» :(:(

.. når man har soppinfeksjon igjen og igjen og igjen :inpain:
 
.. når du har svangerskapstetthet og må alltid hviske: «neiii.. jeg har ikke korona, jeg er bare gravid!» :eek:

.. når man går i klesskapet og tenker: «jeg har ingenting å ha på meg» :(:(

.. når man har soppinfeksjon igjen og igjen og igjen :inpain:

Jeg tok faktisk ut alt som ikke passer nå fra klesskapet og puttet det i sekker opp på loftet. Det ble mye enklere å finne noe å ha på seg etter det! :) Har selvfølgelig måtte supplere med noen gravidbukser da!
 
Hvordan går det med deg?

ble innlagt til observasjon på riksen, klarte å overtale legene til å sende meg hjem på permisjon idag så jeg fikk vært med på første skoledag. Skal tilbake igjen på onsdag.

Morkaken min ligger langt nede og har et hematom som det blør fra. Fikk beskjed om å ringe ambulansen hvis det begynner å blø igjen.
 
Når du hver natt drømmer at du nesten tisser på deg og hele drømmen handler om å komme seg på toalettet så du aldri kommer frem til :meh:
 
Back
Topp