Du vet du er gravid når...

Når du plutselig har fått det for deg at sinnasnekkeren prater direkte til deg og du tidlig neste dag setter igang oppussing av stue fordi Otto sa jo "selv om du på sikt har planer og skifte ut panelet på veggen om noen år kan du male det for å få det litt triveligere nå."

Og nå er på fjerde rom og alt ble mer omfattende enn tenkt.


Lagt til: det må sies at all oppussing gjøres fra sofaen i kommandostil.
 
Last edited:
Når du begynner å grine for mannen ikke ville ha det du laget til middag og lager sin egen mat

Da hadde jeg klikka. Mildt sagt. Her i huset spiser man det som blir laget. Liker man det ikke spiser man fortsatt litt for syns skyld. Så får man ta seg ei brødskive etterpå.
 
Når du er sulten og ingenting frister. Når du er trøtt hele tiden. Når du tåler ingen lukt og må kjøpe uparfymert shampoo,balsam, krem,lotion, vaskemidler osv.
 
Når du brekker deg skikkelig når du skifter bleie på ettåringen :hilarious:

Når dusjsåpa til mannen stinker :rolleyes:
 
Sulten ingen ende vil ta! Jeg spiser og spiser, er ikke bunn i meg idag :rolleyes::rolleyes:
 
Når du blir kvalm av å ikke spise, og kvalm av å spise! Kan visst ikke vinne [emoji23]
 
Når du må kjøre bil med spypose på fanget i tilfelle du ikke rekker å stoppe alle de ørten gangene en må stoppe å kaste opp
 
Nesten litt godt å høre at det er flere selv om jeg virkelig ikke unner noen den kvalmen. Jeg er så lei at jeg har mest lyst å gråte frem til april. Akkurat nå værtfall etter å bare ha sovet tre timer i natt pga kvalmen

Nei, unner ikke noen denne kvalmen her! Men litt greit å høre at andre har det sånn også!
 
Når man må stå opp midt på natta for å lage seg mat
 
..... når det tikker inn nye legetimer på mobilen hele tiden.
 
Back
Topp