Du vet du er gravid når...

Når du klikker på mannen for han ikke flørter med deg nok......................:confused::cool::hilarious:
 
Du begynner å grine av filmen Happy feet...
 
Når du hver morgen titter i speilet for å se om du har fått baby-bump enda :rolleyes::oops:
 
Når du blir hekta på dårlige julefilmer i august fordi det er så deilig å gråte.
 
Når du brekker deg av den nye parfymen du kjøpte forrige uke, som du var såååå fornøyd med Bare å sette den i skapet til dette svangerskapet er over[emoji85]
 
Når du ikke klarer å finne ut hva du vil ha til middag, vil ha alt, men samtidig ingenting
 
Du har ingen bukser som passer utenom joggebuksa pga oppblåst mage.

Du må legge deg en halvtime senere en mannen for å få fred nok til å fise deg i hjel før en klarer å sovne. Jada jeg kan fise foran mannen men føles liksom ikke like befriende da.

Du må ta to minutter å studere puppene i speilet hver dag fordi du er så imponert over for faste de plutselig er blitt
 
Når du har sykt god luktesans. Skulle drikke et glass vann i går, men klarte ikke fordi jeg syntes det luktet rart :laughing002
 
Når du klikker for at mannen ikke hører etter når man forklarer hvordan omelett skal lages, og resultatet blir seende ut som under :p For all del, det smakte helt greit, men jeg er litt perfeksjonist og forventer mer av han nå han kun lager middag 1-2 dager i uka! :p

DEFE79C4-EF4C-4642-BB4E-87D191C229D0.jpeg
 
Når du får kjempelyst på all mat som står på nei-lista, selv om du aldri har spist det/pleide å spise det før. NÅ deriomot, høres alt det godt ut..:arghh:
 
Back
Topp