Du vet du er gravid når...

når lunten er sååååå kort:smiley-angry007
jeg eksploderte (i ordets forstand altså ikke fysisk nei :laughing002) på kattungene fordi de river ned ALT for tiden...samboeren kom luskende inn i stuen for å se hva som skjedde...han lusket seg fint ut igjen for å si det sånn :laughing002

eller når vi drev å skulle ta ned paviljongen og jeg ikke fikk løs veggene fra hankene :angry5:angry4
samboeren ser bare oppgitt på meg...

aldri før vært såååå sinna altså for noe så lite ..stakkars mannen (og kattene) :dontknow:confused5:knegg:
Samme her, lunten er borte[emoji85]
 
Du er dødssliten og sier til mini på 8 mnd "skal vi bare sitte i sofaen og slappe av i dag?"
 
Når du har rare drømmer hvert natt..
 
Blir kvalm når du går ned på mannen... [emoji85][emoji85]
 
Du må slappe av på sofaen etter å ha klippet håret til mannen og støvsugd stua. [emoji111]
 
Når du er oppe på natta for å gå på do og kjenner at du er litt sulten. Ender med å spise et stykke brownies. [emoji23][emoji85]
 
Når du klikker i vinkel på mannen fordi han ikke synes du skal male huset- men han syntes det var helt greit at jeg malte halve hytta for en uke siden[emoji848][emoji35]
Og du må unnskylde deg for at du klikka, men synes likevel han var teit[emoji87]
 
Når du begynner å grine fordi mannen ikke kommet hjem og lager fleskepannekaker det sekundet du etterspør det selv om du vet at han hjelper en kompis med noe :rolleyes:

Hatt den verste dagen hittil når det gjelder kvalme, men fikk litt lyst på det og da syns jo jeg han skal springe for å imøtekomme mine lyster:hilarious:
 
Når du er på middagsbesøk og angrer for du tok så mye oppå tallerkenen. for du har ingen aning hvordan du i det hele tatt skal klare å spise halvparten av maten når du brekker deg bare av å se på den og kjenne lukten av den[emoji20]
 
Back
Topp