Du vet du er gravid når...

Når du må gråte en skvett fordi du må kaste matpakka di (som du skulle ha på nattoget) fordi en katt beit hull i posen... Og du gråter ikke fordi du ikke får mat, men fordi du synes så synd på pappaen din som har fikset matpakka. [emoji85]
 
Når du tar test nr 5 bare for å være sikker[emoji23]
 
Når du er ledsager på en tur, allerede har tilrettelagt kost pga allergier - og får servert spekemat med brie til forrett på første middagen.....
[emoji85][emoji23][emoji85]
 
Jeg tok 7 tester samme kveld jeg fikk første strek [emoji85] testetøs og har handlet på ebay[emoji23][emoji51]

Jeg tok også 7 samme dag [emoji23] 4 fra Ebay, 2 fra RFSU og 1 fra CB. Stolte ikke på noen.

Måtte til og med teste de 4 dagene etter, bare for å forsikre meg om at jeg ikke hadde drømt!
 
Jeg tok også 7 samme dag [emoji23] 4 fra Ebay, 2 fra RFSU og 1 fra CB. Stolte ikke på noen.

Måtte til og med teste de 4 dagene etter, bare for å forsikre meg om at jeg ikke hadde drømt!

Så godt å se at det ikke bare er meg[emoji23][emoji23]

Jeg har også testet mye i ettertid, det er fremdeles vanskelig å tro det[emoji7]
.. også er det veldig gøy å teste, og se den fine streken som kommer[emoji7]
 
  • Liker
Reactions: TS
Så godt å se at det ikke bare er meg[emoji23][emoji23]

Jeg har også testet mye i ettertid, det er fremdeles vanskelig å tro det[emoji7]
.. også er det veldig gøy å teste, og se den fine streken som kommer[emoji7]

Ja, det er akkurat det jeg synes også [emoji7] Aldri hatt positiv test før, så det var bare så stas å se de strekene [emoji1373]
 
Når du er kvalm fordi du er sulten, spiser og bli kvalm fordi du har spist[emoji13]
 
Du ikke kan se Game of Trones lengre fordi du blir rasende og begynner å grine hver gang noen røffe scener inneholder barn/babyer. Mannen bare ser oppgitt på meg
 
Når lyden av at mannen svelger maten sin gjør deg sprø [emoji43]
 
  • Liker
Reactions: TS
Når du skal bruke en fulladet powerbank på stranden og den virker ikke, så du mister besinnelsen ett øyeblikk og bare kaster den bortover.
Så sitter du 5min og håper den angrer oppførselen sin, så henter du den[emoji85] Fikk noen blikk da jeg kastet den knall rosa pb[emoji23] [emoji13]
 
Du fortsetter å teste bare for å bruke opp de du har i skuffen [emoji14]
 
når lunten er sååååå kort:smiley-angry007
jeg eksploderte (i ordets forstand altså ikke fysisk nei :laughing002) på kattungene fordi de river ned ALT for tiden...samboeren kom luskende inn i stuen for å se hva som skjedde...han lusket seg fint ut igjen for å si det sånn :laughing002

eller når vi drev å skulle ta ned paviljongen og jeg ikke fikk løs veggene fra hankene :angry5:angry4
samboeren ser bare oppgitt på meg...

aldri før vært såååå sinna altså for noe så lite ..stakkars mannen (og kattene) :dontknow:confused5:knegg:
 
Back
Topp