Du vet du er gravid når...

Når man føler for å legge seg kl 7, er så innmari trøtt i disse dager (sov to timer på dagen idag også!) :smiley-ashamed008
 
Når du setter opp verandadøra ut mot vinteren fordi du er så varm, og sitter i t-skjorte og capri-bukse, mens Mannen tar på seg tykk strikkegenser og sitter med pledd.
 
Når du er litt småemosjonell og hver eneste siste time med en kunde føles som et samlivsbrudd... Her om dagen stod både jeg og kunden min på kontoret og gråt... Røff uke på jobb [emoji22]
 
Når du setter opp verandadøra ut mot vinteren fordi du er så varm, og sitter i t-skjorte og capri-bukse, mens Mannen tar på seg tykk strikkegenser og sitter med pledd.
Når du er kald HELE TIDEN, og må ta glo-varme dusjer flere ganger om dagen for å tine.
 
Når du har en mistanke om at du kommer med flere lyder når du sover, for eksempel hvesing og litt snorking, og Mannen svarer: "Ja, du snorker HØYT nå!"

[emoji15][emoji19][emoji23]
Min mann ba om ørepropper i natt :arghh: Jeg snorker visst nå jeg også
 
Jeg kasta ut mannen fordi han snorka.
Når det egentlig er jeg som snorker og ville ha hele sengen for meg selv.
Har ikke dårlig samvittighet for det engang.
#preggo :hilarious:
 
Når du går på sportsbutikker og sniffer på sykkeldekk!! Herlighet, hvor kom den galskapen fra?!
 
Når du plutselig har lyst på mat du egentlig ikke liker. (I dette tilfellet: Omelett)
 
...når 4åringen ser på deg med «det» blikket, sukker lett og sier: «nå har du det ikke så godt mamma. LEGG DEG» og klokka er ikke barnetv-tid engang og jeg følger «sjefens» ordre:shy:;) og våkner når jeg hører mann og barn pusse tenner noen timer senere..
 
Når du ligger våken fra 4.15 til 5.45 og prøver å få sove igjen, men til slutt innser at det bare er å stå opp og spise noe...
 
Når du våkner på natta fordi du må tisse, og i det du skal snu deg rundt i senga strekker det til noe j**vlig i lysken.. sååå da må man bare holde seg litt og vente på at det går over før man prøver igjen[emoji28][emoji85] føler meg ikke som en stranda hval da, nei[emoji23]
 
Når du våkner på natta fordi du må tisse, og i det du skal snu deg rundt i senga strekker det til noe j**vlig i lysken.. sååå da må man bare holde seg litt og vente på at det går over før man prøver igjen[emoji28][emoji85] føler meg ikke som en stranda hval da, nei[emoji23]
Åh, det er så vondt! :sorry: samboer lurer på hva jeg holder på med når jeg skal snu meg og får slik :p
 
Back
Topp