Du vet du er gravid når...

Når man har lyst på noe å godt å knaske på hele tiden..... Var sånn på slutten sist også! (men hadde ikke lyst på noe usunt de første månedene etter fødselen sist, så er bare å krysse fingrene :p )
 
.. når du skaper rabalder på kontoret fordi du sølte ut en kopp med drikke. 3 hysteriske kollegaer ropte ut i kor: "Gikk vannet??!!"o_O
 
Når tur ut på resteurant med venninne planlegges etter hvor man kan parkere bilen så det blir kortest mulig å gå.
 
Du vet du er høygravid og lei når du sier til mannen ”Alle har fått baby unntatt oss.. :shifty:

:hilarious:
 
Når du har en mistanke om at du kommer med flere lyder når du sover, for eksempel hvesing og litt snorking, og Mannen svarer: "Ja, du snorker HØYT nå!"

[emoji15][emoji19][emoji23]
Jeg har også begynt med snorkinga, som mannen min var så snill at han først fortalte meg mens vi var hos jordmor :p Hadde mistanke om det da, siden jeg våkner av mi ega snorking tidvis :p haha! Ikke lett å være gravid :p
 
Når du våkner av at du gulper magesyre :(

.... Og når du vekker mannen forsiktig (for å be han sende tyggetabletter mot magesyra) og han hopper en meter opp i lufta, sikker på at nå kommer barnet :p Tydelig at vi er to om å vente i spenning på den lille i magen ❤️
 
Når lefserull gir deg assosiasjoner til deg selv i sofa,seng....
For å ikke glemme at alle bevegelser kommer med undertekster: "oooof,stønn,puh, jøye meg"
:wtf
 
Når du blir så sur av å høre på naboen pusse opp at samboer må roe deg med en lang klem.
:mad: Fortsatt sur :(
 
Når du blir så sur av å høre på naboen pusse opp at samboer må roe deg med en lang klem.
:mad: Fortsatt sur :(

Åh, jeg føler med deg! De har drevet og sprengt og pigget ikke så langt herfra i hele høst og i perioder var jeg så irritert at jeg nesten kokte.
 
Åh, jeg føler med deg! De har drevet og sprengt og pigget ikke så langt herfra i hele høst og i perioder var jeg så irritert at jeg nesten kokte.

Her driver de og bygger et nytt leilighetskompleks rett utenfor balkongen vår. Grrr! Og dette skal jeg liksom slappe av til nå i permisjonsperioden.... Gleder meg til jeg skal prøve å få en baby til å sove til det bråket. :mad:
 
Her driver de og bygger et nytt leilighetskompleks rett utenfor balkongen vår. Grrr! Og dette skal jeg liksom slappe av til nå i permisjonsperioden.... Gleder meg til jeg skal prøve å få en baby til å sove til det bråket. :mad:

Dét tenkte jeg og på, når det stod på som verst, men det har (bank i bordet) vært ganske rolig etter at det ble vinter. De har i hvert fall sluttet med sprengingen og piggingen. Håper virkelig det fortsetter sånn!

Føler med deg og ❤️
 
Back
Topp