Du vet du er gravid når ....

En tråd i 'Våre leker' startet av Desemberbaby2016, 4 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Når du roper høyt pga et hodet stanger deg i blæra :p

• Liker Liker x 1
  2. SMD Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke2017

Når gubben prøver å støtte magen din under "akten" :D :p

• Liker Liker x 1
  3. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Når det føles ut som at hele verden går i grus for bagateller :p

• Liker Liker x 2
  4. Snibelsnabel Glad i forumet Desemberskatter 2016

Når reaksjonsevne er kraftig redusert! Brukte 5 minutter på å reagere på at toåringen til naboen var ute å gikk i gaten alene. Reagerte ikke før jeg så faren lettere panisk! Vanligvis er jeg irriterende oppmerksom på å få meg meg sånn!

5. SMD Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke2017

Når alle skal ta deg på magen. :p

6. Snibelsnabel Glad i forumet Desemberskatter 2016

Det har faktisk ikke vært et problem i dette svangerskapet . Jeg har faktisk invitert svigermor til å kjenne på magen min når han sparker. Men har ikke opplevd at noen tar uoppfordret på magen;)

7. SMD Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke2017

Her tar mange på magen min, noen uoppfordra og noen spør jeg. :) Det er forsåvidt helt greit, men litt uvandt.. :D

8. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Når du leser dette og begynner å gråte for det hadde vært helt fantastisk med en slik time nå!!!
    ImageUploadedByBV Forum1477750029.708616.jpg

• Liker Liker x 2
  9. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Hadde jeg hatt termin i januar/februar hadde dette stått som nr 1 på ønskelisten til jul altså! :D

• Liker Liker x 2
  10. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Enig!! Men ville gått til noen som har hull til magen i madrassen, synes ikke det var like avslappende og gått å ligge på siden:/

11. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Nei det kan jeg skjønne. Hørtes ikke ut som den beste stillingen å slappe av i heller :p

• Liker Liker x 1
  12. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Assistert-jentene Sommerfuglene

Når magen fungerer utmerket som bord :p

• Liker Liker x 2
  13. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Når du kjenner noe renner nedover beina og du tenker "er det vannet som går eller tisser jeg på meg??" Jadda :p

• Liker Liker x 1
  14. Coolann Elsker forumet Marsboerne 20 18 Desemberskatter 2016

Tar med drikkeflasken i steden for lommeboka fra bilen, når du skal inn på butikken for å handle :p

• Liker Liker x 1

Del denne siden