Du vet du er gravid når ....

Når du roper høyt pga et hodet stanger deg i blæra :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Når gubben prøver å støtte magen din under "akten" :D :p
 
Når reaksjonsevne er kraftig redusert! Brukte 5 minutter på å reagere på at toåringen til naboen var ute å gikk i gaten alene. Reagerte ikke før jeg så faren lettere panisk! Vanligvis er jeg irriterende oppmerksom på å få meg meg sånn!
 
Når alle skal ta deg på magen. :p
 
Når alle skal ta deg på magen. :p

Det har faktisk ikke vært et problem i dette svangerskapet . Jeg har faktisk invitert svigermor til å kjenne på magen min når han sparker. Men har ikke opplevd at noen tar uoppfordret på magen;)
 
Det har faktisk ikke vært et problem i dette svangerskapet . Jeg har faktisk invitert svigermor til å kjenne på magen min når han sparker. Men har ikke opplevd at noen tar uoppfordret på magen;)

Her tar mange på magen min, noen uoppfordra og noen spør jeg. :) Det er forsåvidt helt greit, men litt uvandt.. :D
 
Når du leser dette og begynner å gråte for det hadde vært helt fantastisk med en slik time nå!!!
ImageUploadedByBV Forum1477750029.708616.jpg
 
Hadde jeg hatt termin i januar/februar hadde dette stått som nr 1 på ønskelisten til jul altså! :D
Enig!! Men ville gått til noen som har hull til magen i madrassen, synes ikke det var like avslappende og gått å ligge på siden:/
 
Enig!! Men ville gått til noen som har hull til magen i madrassen, synes ikke det var like avslappende og gått å ligge på siden:/
Nei det kan jeg skjønne. Hørtes ikke ut som den beste stillingen å slappe av i heller :p
 
Når du kjenner noe renner nedover beina og du tenker "er det vannet som går eller tisser jeg på meg??" Jadda :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Tar med drikkeflasken i steden for lommeboka fra bilen, når du skal inn på butikken for å handle :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Back
Topp