Du vet du er gravid når...

Du gråter fordi mannfolket skal på villmarksmesse(!) en hel dag uten deg. Altså. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om en villmarksmesse..

Når du begynner å grine fordi du må på do rett etter du fant stillingen enten i sengen eller sofaen...

Når du ikke blir glad for at mannen har kjøpt sjokolade til deg (fordi du ikke har hatt lyst på søtsaker på mange uker og synes mannen burde ha fått med seg det...)

Når du bruker lang tid på å finne en god liggestilling og falle i søvn

Når du kjefter på samboeren din for at han er så dum og skjønner ingenting og i neste sekund begynner og gråte fordi du er redd for og såre ham. Når det føles som du har deltatt i maraton bare du går opp trappa.... Når du blir fortvilet for at mannen skal på jobb og du er livredd for at han ikke kommer hjem igjenn,og du begynner og gråte når han drar.Og han står der som et spørsmålstegn og lurer på om du har det bra :p:D

.. Når man ligger musestille i sengen om kvelden og ikke får sove fordi man har så inderlig lyst til å kjenne bevegelse.
.. Når man må ha minst en pustepause opp en trapp med 20 trinn..
.. Når man kan sitte på do i en halv evighet, for så å måtte på do igjen etter 20 minutter.

Når du våkner opp gråtende pga en teit drøm

Når blæra føles sprengfull og du løper på do også er det bare noen dråper...

Når du overbeviser mannen om å se serie/film og lover at du ikke er for trøtt, så våkner du til rulleteksten og et "hva var det jeg sa" ...nesten hver kveld :D

Når man klikker på mannen fordi han skyller de tomme melkekartongene når man allerede har skylt dem selv...

Når du ikke blir glad for at mannen har kjøpt sjokolade til deg (fordi du ikke har hatt lyst på søtsaker på mange uker og synes mannen burde ha fått med seg det...)

Når du bruker lang tid på å finne en god liggestilling og falle i søvn

Kjenner meg så igjen i den første der! Jeg har saltsug, og blir såååå skuffa når han kommer hjem med søtsaker :p

Back
Topp