Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri likt Cola for jeg kaster opp av det, men har plutselig blitt fristet veldig i det siste.. Kanskje vi byttet...?Når du ikke lengre takler cola selv om du egentlig er colaholiker...
hahaha muligens ;-)Jeg har aldri likt Cola for jeg kaster opp av det, men har plutselig blitt fristet veldig i det siste.. Kanskje vi byttet...?
Jeg ble så glad på Kosovos vegne når de vant første OL-gullmedalje noen sinne, jeg gråt ganske greitNår du gråter av glede av at land du omtrent ikke har hørt snakk om vinner ol medalje
Haha deiligDu tar en kjapp pause under sex for å løpe på badet å kaste opp før akten fortsetter
Det var en av de jeg gråt av også. Pluss noen fra Kina eller Thailand som vant litt vektløftingJeg ble så glad på Kosovos vegne når de vant første OL-gullmedalje noen sinne, jeg gråt ganske greit
Får du til å sende meg link til den kjolen?Når du ligger kl 6 og bestiller klær på ellos
Denne kjolen er på salg nå. Har den i denne fargen fra før,og bestillte i offwhite nå. Den er god og romslig (også måtte jeg bestille en teddydress til babyen)
Vis vedlegget 191125
Får du til å sende meg link til den kjolen?